Web Analytics
Jump to content

Vanskeligste sangen

GuitarFreak
 Share

Recommended Posts

hva er vanskeligste sangen du klarer å spille?

selv holder jeg på med noe PG... Technical difficulties, Scarified, curse of castle dragon... ellers en del av JP som Glasgow kiss, wishful thinking (ikke så teknisk vanskelig) osv.

spiller og en del av Steve Vai

men vanskeligste må vel da være Technical Difficulties

vanskelig nok?

den første er jo bare skalaøvinger :s for å si det sånn, vanskeligere å spille en melodi med mange fine bender og spille med fine melodier... den andre var bare vond... ToreFagerheim... den gitaren har jeg og... Ibanez ... veldig god, hvilken amp?

Edited by GuitarFreak

Det der er ikke deg.

sa aldri at det var meg, det er daniele gottardo.

den første er jo bare skalaøvinger :s for å si det sånn, vanskeligere å spille en melodi med mange fine bender og spille med fine melodier... den andre var bare vond... ToreFagerheim... den gitaren har jeg og... Ibanez ... veldig god, hvilken amp?

haha, så etter dine ord er Stairway to Heaven soloen vanskeligere å spille enn de to videoene? :-)

edit: så selfølgelig ikke at han spurte etter hva det vankseligste "vi" greier å spille...regna med det var samme som andre tråden.

Edited by Jonathan

Jeg er strengt tatt en akustisk gitarspiller for det meste.

Er heller ikke så god å spille sammen med kjappe rytmer.

Så det beste jeg kan er vel, Andy McKee - For my father og Classical Gas.

Det er jo ikke så vanskelig at det gjør nå, men det er de som høres best ut for å si det sånn.

Så kan jeg litt stuffs som dere helt sikkert ikke vet hva er.

Det er fingerspill som gjelder!

Edited by Aspmyra

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Fra mylespaul.com/forum: From another forum: Your results may vary- Gibson Pickups DC Resistance Values Gibson Burstbucker Pro (sim: BB1,Alnico5, potted) 7.4 KO Gibson Burstbucker Pro (sim: BB2, Alnico5, potted) 8.0 KO Gibson Burstbucker 1 (Alnico2) 7.5 KO Gibson Burstbucker 2 (Alnico2) 8.0 - 8.4 KO Gibson Burstbucker 3 (Alnico2) 8.2 - 8.8 KO Gibson '57 Classic (Alnico5) 7.44 - 8.5 KO Gibson '57 ClassicPlus (Alnico5) 9.0 - 13.8KO(the 9.0 appears to be a screw-up or faulty PU) Gibson Dirty Fingers (2xCeramic) 16.0 -16.6 KO Gibson Mini-humbucker (Alnico2) 6.0 - 6.4 KO Gibson 490R (Alnico2) 7.2 - 7.83 KO Gibson 490T (Alnico2) 7.9 - 8.53 KO Gibson 498T (Alnico5) 12.32-13.46 KO Gibson 496R (Ceramic) 8.3 - 8.63 KO Gibson 500T (Ceramic) 14 – 15 KO Gibson Angus Young (Alnico5) 13.5 KO Gibson Tommy Iommi (Alnico2+Ceramic) 16.5 KO Gibson Joe Perry(BB2&3?) (Alnico5) 8.4(neck)-8.8 KO(bridge) Gibson Jimmy Page (Alnico5) 7-8 KO(not found yet, but I reckon within these values) Gibson P-90R (Alnico5) 7.7 - 8.5 KO Gibson P-90T (Alnico5) 7.8 - 9.35 KO Gibson P-100R (Alnico5) 6.1 KO Gibson P-100T (Alnico5) 9.4 - 16.0 KO Gibson P-94R (Alnico5) 8.1 KO Gibson P-94T (Alnico5) 9.1 KO Gibson HB-R (Alnico5) 7.06 - 9.13 KO Gibson HB-L (Alnico5) 13.39 - 15.3 KO
    • Støtter BB Pro.  Akkurat dette med dårlig merking av pickups er en uting. Jeg har handlet en god del BKP det siste året, og de er definitivt verst på dette (absolutt ingen merking..). 
    • Siden de er merket med Alnico V, vil jeg si at det er BB Pro.
    • Pent brukt akkurat passe liten/stor og akkurat passe mye lyd til små øvinger / gigs. Liten, lett og allsidig !  Liten ‘rift i Tolexen’. Og billig ! 1900,-  Tranby.  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.