Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

U.S.GAS


Anbefalte innlegg

Dersom summen her blir under 6000 kr, så ta med kvitteringene!

Hvis ikke det er med kvitteringer, og fyren blir stoppet i tollen, så kan det gå i hytt og vær, de skal bruke skjønn....

Og kanskje en lur toller sjekker opp norske priser..

Husk at grensen på 6000 kroner er pr. person, så hvis det er flere som reiser sammen kan det jo fordeles på alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal gå bra i tollen da.

Nå har det seg slik at han ikke fikk tak i verken Verbzilla, Nova Modulator eller BudWah.. Men han fikk tak i Ernie Ball VPjr, Korg Pitchblack og Tc Nova Delay. Wuhu! Det er visst søndagsåpent på guitar center i san fran, så han kunne stikke innom imorra, den siste dagen hans i USA.. Derfor må jeg tenke ut noen "erstatninger". Lurer på om jeg skal lage en lenger liste i "ønskeliste-format", med rangeringer. Lista må inn iløpet av dagen!

Det er altså reverb og modulasjon og wah. Nå lurer jeg på om jeg skal heller kjøpe reverb i Norge, siden jeg hadde bestemt meg for en Verbzilla.. Det har ikke vært så mange forslag angående reverb her, siden delay var det jeg lurte mest på. Hva tenker dere om reverb-situasjonen min?

Hadde tenkt å gå for en Nova Modulator, men de hadde den ikke. Har dere erfaringer med andre modualsjonspedaler av den typen? Line 6 MM4 og Eventide Modfactor? Eventuelt så kan jeg jo kjøpe noen enkeltpedaler, phaser, tremolo, chorus, flanger osv.. Har dere anbefalinger? Har sett litt på MXR Phase 90 ihvertfall.

Wah er et litt hetere tema når de andre pedalene ikke gikk inn. Har prøvd lite av det, og vet at det er en smaksak. Hvis dere kan anbefale meg hvilke dere liker (utenom Budda BudWah) så kan det hjelpe meg. Liker jeg den ikke så selger jeg den bare. Forslag tas imot med stor takk!

Som sagt må jeg ha en liste klar iløpet av dagen. Helst før 19:00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.