Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Paul Gilbert noen?


ShredderJokke

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva skal man si? Kom til lokalet litt over halv tre. Ble møtt av intetanende arbeidere som sa at dørene åpent klokka sju. Etter litt venting kom en svenske med gitar, så en danske. Vi tre fikk komme inn etter en stund. En veldig lang, og enda tynnere Paul vinket pent fra scenen da vi entret. Etter noen strakser var vi flere, bl.a. ShredderJokke. Det første som skjedde var at Paul kom ned til oss med Fireman-gitaren. Som vi alle fikk prøve. For de som misliker tynne Ibanezhalser - denne har tykkelse som omtrent tilsvarer tre stykk... Veldig snedig gitar.

Lydsjekk. Som veldig mange lydsjekker, egentlig. Kanskje i overkant enkelt gjennomført. Ingen bannskap og klaging på utstyr. Vet ikke hvorfor.

Leksjon. Ingen er vel særlig nysgjerrig på hvordan den artet seg.

Konsert. Veldig, veldig bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dødsnyskjerrig på hvordan leksjonen artet seg, men det er kanskje ikke så spennende å høre om.

Jeg hadde jo lyst til å see den :) Men herregud så gøy det var å stå 1 meter unna karen å se konserten.

Hadde aldri vært på smuget før, og hadde ingen anelse om hvor intimt det var. (bare vært på type stadion-ting

før) Snakka såvidt med Paul og fruen etter konserten, og fikk han til å signere RG'en som jeg kjøpte her på forumet.

Vi tok en del fine bilder også, kan gjerne legge ut noen hvis det er interesse for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dødsnyskjerrig på hvordan leksjonen artet seg, men det er kanskje ikke så spennende å høre om.

Jeg hadde jo lyst til å see den :) Men herregud så gøy det var å stå 1 meter unna karen å se konserten.

Hadde aldri vært på smuget før, og hadde ingen anelse om hvor intimt det var. (bare vært på type stadion-ting

før) Snakka såvidt med Paul og fruen etter konserten, og fikk han til å signere RG'en som jeg kjøpte her på forumet.

Vi tok en del fine bilder også, kan gjerne legge ut noen hvis det er interesse for det...

LEGG UT :D

legg også ut bilde av den signerte RG`n :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint, skal bare få igjen CF'en så kan jeg komme med en url. Ikke alle bildene ble like skarpe, siden vi ikke

ville stå å powerblitze paul mens han spillte. De har ganske høy ISO også, men siden det er konsertbilder

ser det bare tøft ut. Skal hive de opp i løpet av dagen. Tok litt video med speilreflexen også, men vet ikke

om det ble så spennende. Lyden ble jo crap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint, skal bare få igjen CF'en så kan jeg komme med en url. Ikke alle bildene ble like skarpe, siden vi ikke

ville stå å powerblitze paul mens han spillte. De har ganske høy ISO også, men siden det er konsertbilder

ser det bare tøft ut. Skal hive de opp i løpet av dagen. Tok litt video med speilreflexen også, men vet ikke

om det ble så spennende. Lyden ble jo crap.

schlæng ut alt som du gidder du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen hørte det, så var det jeg som ropte "you're worth it too Paul!" når han sa turen opp hit var verdt det =p

Fleskefinn: Det var ikke du som sto foran meg og filmet hele jævla konserten med speilrefleks? Isåfall syntes jeg synd på deg som valgte å se Paul gjennom en LCD skjerm.

Alt i alt en konge gig! Fikk tatt bilde med paul og greier =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.