Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norske Nettbutikker


PAJ

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne lage en oversikt over Norske nettbutikker her jeg.

Lag gjerne en tråd om utenlandske nettbutikker også, men det får noen med litt mer erfaring med de gjøre.

- kan jo også skrive litt om utvalget, prisnivå, layout, leveringstid og service.

Intersalg

+ Har rimelig bra utvalg av gitarer, både akustisk og elektronisk. Samt annet utstyr.

- Det står 1-2 ukers leveringstid eller mer på det meste av varene, tilogmed det de har på lager.

Sound1.com

+ Bra utvalg av gitarer og utstyr.

- Noe rot med utsendelser

Gitarhuset.no

+ Varer sendes fraktfritt over hele Norge.

Georgi D. Gitarer.no

Godlyd.no

+ Bra og rask service

Vintagegitar.no

+ Bra service

Kickmusic.no

Musikkland.no

Riff.no

Instrumentbutikken.no

+ Meget bra utvalg

Stikker.no

+ Bra priser med meget bra leveringstid

Gitarist.no

+ Mye enkeltdeler, med rask leveringstid.

+ Leverer rett i postkassa hvis pakken får plass.

Eaglemusic.no

Musikkbørsen.no

+ Bra utvalg med lave priser

Gitarbutikken.com

Endret av PAJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall vil jeg fremheve Godlyd.no som en butikk med meget bra service og garantihåndtering og god kommunikasjon til kunden. Kan også nevne Stikker.no som leverer så latterlig kjapt at jeg får fullstendig bakoversveis hver gang. Eneste plassen jeg handler strenger.

Kjeft går herved til Riff.no. Jeg sluttet å handle derfra etter elendig kommunikasjon om lagerstatus, lang ventetid, varer som aldri kom mm.

Sound1 er jeg litt delt på for tiden. Jeg har vært jevnt over fornøyd, men har opplevd litt treghet og feilinformering vedrørende lagerstatus der, samt hele 3 måneders ventetid på enkelte varer (som sto "på lager", og som "kommer i neste uke" hver gang jeg ringte), og varer som de mente var sendt ut men som jeg ikke mottok. De har forbedringspotensiale i mine øyne, men er absolutt en interessant butikk med gode priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt skrive under på fantastisk rask levering hos stikker!

Vil også fremheve musikkborsen.no som har lave priser og bra utvalg. Vet ellers lite om de da jeg ikke har handlet der personlig.

Jeg har handlet mye på musikkbørsen, deler til kabinett og forsterkere, de har eller fikser tak i det meste fra Marshall, jeg har bare positivt og si og enorm service hver eneste gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også to fine. Jeg tar meg den friheten å redigere inn alle linkene som kommer i førsteposten til PAJ, jeg. Det er mest oversiktlig sånn. :)

Suverent.

Da slapp jeg å gjøre alt arbeidet :)

Endret av PAJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.