Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

søker band


complex

Anbefalte innlegg

21 år og driver med låtskriving. Har spilt i en rekke band. Lager låter selv, har en haug av materiale. Er veldig allsidig, lager alt ifra pop til rock. Er erfaren gitarist. Spiller å synger. eier en del utstyr ;) Søker erfarne musikere, som brenner for musikken, og vil ha det gøy! Legger vekt på bra sanger, det er nøkkelen til alt! et av de Siste prosjektene jeg har holdt på med ligger på myspace! I Curtis Bay var jeg låtskriver og vokalist/gitarist -> http://www.myspace.com/curtisbay Holder for tiden å spiller inn noe i studio på hommersåk i Sandnes! Ta kontakt på mobil 93455667, eller på mail berntovekaasen@mac.com

Bernt Ove Kaasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Jeg skal studere i Bergen til høsten, og har i den forbindelse tenkt til å skaffe meg/starte et band. Jeg er en allsidig gitarist, og er med på det meste. Anser meg selv for å være relativt habil musisk sett, og er også ute etter å ha det gøy. Like fullt ivrer jeg etter å gjøre jobber så raskt som mulig, og etterhvert evt gjøre større konserter. Brenner for musikk og entertainment..

Når folk ber meg beskrive spillestilen min sier jeg at jeg spiller rock 'n roll med sterke preg av køntri og blues. Er stor fan av Lars H Haugen (Hellbillies) som sologitarist, men har fått gener fra bla. Jimi Hendrix, SRV og andre store. Er ute etter en blanding av Hendrix/DumDum-lignende musikk, men er, som sagt, ganske fleksibel. Hører på alt fra Jokke, Dropkick Murphys og Johnossi, til The Hellecasters og Toby Keith, via Pink Floyd og Queen..

En sjelden oppdatert side er www.myspace.com/mikkelnyholt (orker ikke holde på der.. Gamle opptak men dog)

Ellers har jeg en video på youtube,

Er 20 år, og skal studere økonomi. Herlig..

Hit me!

-Mikkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Jeg skal studere i Bergen til høsten, og har i den forbindelse tenkt til å skaffe meg/starte et band. Jeg er en allsidig gitarist, og er med på det meste. Anser meg selv for å være relativt habil musisk sett, og er også ute etter å ha det gøy. Like fullt ivrer jeg etter å gjøre jobber så raskt som mulig, og etterhvert evt gjøre større konserter. Brenner for musikk og entertainment..

Når folk ber meg beskrive spillestilen min sier jeg at jeg spiller rock 'n roll med sterke preg av køntri og blues. Er stor fan av Lars H Haugen (Hellbillies) som sologitarist, men har fått gener fra bla. Jimi Hendrix, SRV og andre store. Er ute etter en blanding av Hendrix/DumDum-lignende musikk, men er, som sagt, ganske fleksibel. Hører på alt fra Jokke, Dropkick Murphys og Johnossi, til The Hellecasters og Toby Keith, via Pink Floyd og Queen..

En sjelden oppdatert side er www.myspace.com/mikkelnyholt (orker ikke holde på der.. Gamle opptak men dog)

Ellers har jeg en video på youtube,

Er 20 år, og skal studere økonomi. Herlig..

Hit me!

-Mikkel

Heisann :) Har du telefonnummer jeg kan nå deg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.