Web Analytics
Jump to content

Hjelp!

MysticGirl
 Share

Recommended Posts

Er det noen som tilfeldigvis har en g-streng (til gitar) til overs? Skulle stemme gitaren min (fikk den i dag!), og klarte å ryke den :( Jeg er så lei meg, hadde gleda meg sånn til å få øvd litt..

Stålstreng til en akustisk gitar (Woodrock).

Hadde vært takknemlig om dere kunne avsett en til meg! :)

Edited by MysticGirl

Er det noen som tilfeldigvis har en g-streng (til gitar) til overs? Skulle stemme gitaren min (fikk den i dag!), og klarte å ryke den :( Jeg er så lei meg, hadde gleda meg sånn til å få øvd litt..

Stålstreng til en akustisk gitar (Woodrock).

Hadde vært takknemlig om dere kunne avsett en til meg! :)

Ikke for å være frekk eller noe, men hvorfor ikke kjøpe en selv?

Hvis noen skal sende til deg, så får de ikke sendt før i morgen og da har du den tidligst på mandag...mens hvis du kjøper selv, så kan du ha ny streng på gitaren i morgen tidlig og likevel ha hele helgen til å øve.

Bare ett tips.

Skifter du ei streng, så må du skifte alle!:) Dessuten går eg ut i fra at du har di strengene som følge med gitaren, og di er nok desverre av ganske laber kvalitet. Derfor bør du sjå på det som ein investering og kjøpe ett nytt sett for maks ett par hundre og skifte alle strengene.. :)

Tøys...

Greit nok at mange skifter alle når de sliter en streng, men dersom du nettopp har skiftet alle og er uheldig og sliter en, så skifter du ikke alle en gang til.

Du må nesten se ann de andre strengene også litt.

Joa, men når det bare er sånna som følger med, så er det like så greit å bare bytte alle sammen på en gang

Joa, det var en forhastet besluttning av meg å ta. Men etter det jeg skjønnte så var det en gitar til 1200,- eller noe, altså en budsjett gitar der de sparer der de kan spare og da går det som oftest ut over da bla. strengene. Og med å kjøpe nye nå vil hun både få hjelp til å velge den tykkelsen hun vil ha og få bedre lyd i gitar ;) Men men, ikke opp til meg