Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

nytt program for fattige musikere


Anbefalte innlegg

Vil bare nevne et alternativ til *store dyre Steinberg/Cakewalk/Emagic etc*...

Kristal er ett gratis program.. ihvertfall enn så lenge... det er akkurat kommet ut.. så det har ikke så mange muligheter ennå... det støtter vst plugins og asio drivere...

det er bare audio-delen av programmet som er gitt ut ennå... men det skal komme en midi-del med støtte for vsti...

audio delen er begrenset til 16 track... men vil bli større tror jeg... det er også en begrensning til 2 vst inserts og 3 vst på masteren.. men.. det vil også forandre seg over litt tid.. (flere tracks, flere inserts etc..)

tror dette programmet kan være nyttig for fattiglusene ute her... (og kan brukes med ren samvittighet...) :mrgreen:

Link:

http://www.kreatives.org/kristal/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ftp://ftp.usg.edu/pub/mirrors/simtelnet/w...AL_AE_Setup.exe

ftp://ftp.darenet.dk/pub/simtelnet/win95/...AL_AE_Setup.exe

http://www.funet.fi/pub/simtelnet/win95/mu...AL_AE_Setup.exe

tror dette skulle holde... tror du må skille mellom store og små bokstaver....

complex:

Om du bruker Cubase SX.. så får det være din sak.. men om du har en piratkopi(som jeg regner med at du har siden du sa at det var gratis)... hvorfor fortelle det til hele verden?

har selv brukt de fleste program innen musikk(ved unntak av protools (som jeg må prøve til en kompis.. eneste at han bor i trondheim og jeg i bergen for tiden))... og synes at dette kan bli et bra program(og med bra mener jeg at det kan konkurrere mot de andre på markedet)... hvis/når de utvikler det litt mere... og hvorfor vil du da skaffe en dårlig rip-versjon hvis det er et gratis alternativ som gjør jobben like bra?? (eneste at det gjør ikke jobben like bra ennå.. men i fremtiden?)

synes forresten at borland har gjort en bra ting nå.. de legger jo ut gratis versjoner av programvaren sin til hjemmebruk... for de som liker å fikle litt med programmering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.