Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konsert 28. september - Stanley Clarke, Marcus Miller, Victor Wooten


Dellers

Anbefalte innlegg

Ble akkurat oppmerksom på dette da jeg tilfeldigvis surfa litt rundt. Stanley Clarke, Marcus Miller og Victor Wooten - alle kommer de til Sentrum Scene den 28. september! Tenkte dette kunne være kjekt å vite for alle bassister ihvertfall, her kommer 3 av de mest kjente bassistene sammen. Jeg skal ihvertfall dit (blir vel faktisk 4. konserten jeg har billett til den måneden)

http://www.sentrumscene.no/sc280908.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er oppunder et must.

Er det flere på forumet som er over atten, slik at det kunne være mulig å samles før konserten for et lite forumtreff på for eksempel Rockin, bula til Wild Willy Bendiksen? Der er det billig ø- hm.. XL1 sportsdrikk, og god stemning.

Er ikke kresen på steder, men Burger King blir liksom litt slapt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er oppunder et must.

Er det flere på forumet som er over atten, slik at det kunne være mulig å samles før konserten for et lite forumtreff på for eksempel Rockin, bula til Wild Willy Bendiksen? Der er det billig ø- hm.. XL1 sportsdrikk, og god stemning.

Er ikke kresen på steder, men Burger King blir liksom litt slapt..

Absolutt. Er med på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen det høres skikkelig rafft ut. Kanskje vi skal identifisere oss ved å ha en tulipan i knappehullet?

Men mer på alvor- vi er fem bassister på jobben ( det er 25% av de ansatte), og jeg håper på å dra med flere enn bare meg. Kunne vært koselig, og konserten er jo bare et must, selv om farene for en "basshelvetekonsert" er til stede.

Har kikket på Youtube, og det ser ut som om dette er bra saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ska jammen meg eg få me meg ja! Har sett Stanley Clarke en gang før og det var rått. Ikke for mye tullebass runking ala steve vai gitarsolo mas. Er litt skeptisk til miller om han bare skal drive på å slappe. Blir fort ensformig. Wooten er jo som regel alltid spennende å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Skal jeg begynne å være skeptisk til alle andre konserter, om bassisten bare skal spille med plekter eller fingre? Betyr da ikke noe hvordan han spiller det? Slapping er forresten Miller's "ting"... Håper jeg kan, men det kommer ann på hvordan det blir med husleie i fremtiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, betyr forsåvidt ikke så mye om hvordan han spiller, men mye av det er utrolig ensformig. Har et par plater av han, og det blir ganske kjedelig å høre igjennom en hel plate, i motsetning til Clarkes plater. Liker spesielt når han kjører på med ståbassen sin ;)

Det som er litt kjipt med miller og clarke er at mange av platene høres veldig 80 tall ut, selv om det er plater som er blitt gitt ut 20 år senere ;)

Men gå skal jeg. Blir sikkert sinnsykt bra. Clarke pleier å ha med seg noen sinnsykt rå unge musikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.