Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bestille Dunlop Jazztone plekter fra internett?


Rock'n'Rolf

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg bruker Dunlop JD jazztones plekter, men disse er ganske håpløse å finne i musikkbutikker hvor jeg bor. Vet noen hvor jeg kan bestille plekter fra på internett? (Thomann har dem, men krever 30 euro i frakt. Det blir en helt latterlig pris for å bestille noen plekter.) Ser flere amerikanske nettsider som selger jazztones, men de sender ikke internasjonalt.

Noen gode råd? :)

Takker!

Endret av Rock'n'Rolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg bruker Dunlop JD jazztones plekter, men disse er ganske håpløse å finne i musikkbutikker hvor jeg bor. Vet noen hvor jeg kan bestille plekter fra på internett? (Thomann har dem, men krever 30 euro i frakt. Det blir en helt latterlig pris for å bestille noen plekter.) Ser flere amerikanske nettsider som selger jazztones, men de sender ikke internasjonalt.

Noen gode råd? :)

Takker!

Kjøpte mine fra Elderly Instruments. Betalte ihvertfall ikke tilsvarende 30 euro, men husker ikke helt hva frakt ble på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dem så bra?

Hehe, si det..

Jeg foretrekker plektere med en overflate som gir minst mulig friksjon. Det gir en mer legato og sammenhengende tone i raskere riff og solospill.

Jeg pleide å bruke big stubby, men jazztones gir en rundere klang og anslag.

Jazztones passer til alt mulig selvfølgelig, men til jazzspill er de geniale. :)

Endret av Rock'n'Rolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.