Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DM-3 vs. DD-3


Bloff

Anbefalte innlegg

God morgen!

Jeg skal kjøpe meg delay og det er de to nevnt i tittelen, BOSS DM-3 og DD-3(Japan) det står mellom. Har funnet de til under 700kr i tipp topp stand på eBay..

Noen som har noe som helst erfaring med DM-3, gikk ut av produksjon i 1988... Lydklipp noen?

DD-3, si alt dere føler jeg kan ha nytte av.

Håper jeg får svar fort for auksjonene går ut om 24t begge to! Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan se om denne her er moddet: http://www.auctiva.com/hostedimages/showim...,0&format=0

I forhold til denne som er original(DD-3 V.1): http://www.stinkfoot.se/andreas/diy/articles/DD3.htm

Gjelder altså kretskortet til en Boss DD-3 fra Japan.. Syns jeg ser noen forskjeller på den som skal selges i forhold til original, helt til venstre i midten ser det ut som det er smurt lim utover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig foretrekker digital delay, så det er en smakssak akkurat det der. Kommer helt ann på hva du liker :)

Du har hvertfall peil på elektronik etter hva jeg har lest på andre posts så kan du gjøre meg en tjeneste? ^^ kan du sammenligne bilde nr1 i min tidligere post med bilde nr2 der? Vurderer å kjøpe, men den ser ut som om den er tuklet med(spesielt midt på helt til venstre og øverst til venstre, ser ut som om noen av "metallprikkene" er smeltet sammen :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merket til venstre på kretskortet ser ut som et svimerke, og midt i det et loddepunkt som ser ut til å være lodda for hånd, så ja, det ser ut til at noen har vært borti den før. Det kan ha vært en liten reparasjon el. Men om selgern ikke sier noe om det, så er det jo lov å stille seg spørsmål ja. Jeg ville spurt ham om hva det er.

Endret av Gnome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.