Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tc G-Major


Anders

Anbefalte innlegg

Jeg mente ikke at jeg ville ha vreng fra g - majoren. Vet at de ikke er vreng der. Jeg har ingen amp med vreng.

tenkte jeg skulle kjøpe en nå snart. Det er derfor jeg vil bytte ut Gt-6en.. jeg vil bruke amp vrengen og legge på effekter.

Euphor: jeg har aldri kjørt rack. Jeg er litt usikker på om jeg for til disse midi greiene i forhold til et pedalbrett..:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har masse erfaring med den. Ærlig talt så er den ikke noe særlig på renlyd. Først og fremst en amp som gir deg vreng.

Hvis du har en preamp med bra lyd (kanskje en effektprosessor kan funke til dette, hvis du velger rett type...) så er det mulig å bruke bare vrengen i 5150 og koble en annen preamp inn i sløyfa, dermed bare bruke sluttrinnet. Meget bra sluttrinn på den. Steve Morse bruker sluttrinnet sammen med annen preamp. Da får du bra renlyd samt bra vreng, mulig du kan likevel bruke effekter på vreng med rett oppsett. A/B boks og litt lureri... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå stoppa det for meg :-) dette med A/B-switching mot en prosessor.

jeg vil helst ha en forsterker med bra clean og vreng.. orker ikke masse sånn mikk og makk ;-)

spiller progressiv rock., metal men også litt jazz og roligere greier.

forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.