Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tc G-Major


Anders

Anbefalte innlegg

Prøvde den i fjor. Jeg ble skuffet. Plastik lyd hele greia, gir meg en rar følelse at den bare er lagt for hip hop. Men jeg fikk også prøve G-Force.. den var mye bedre, men den er jo dyrere! Men "jeg" ville heller lagt inn et par tusen på G - Force

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..

Hehe .. Men ModeFouren låter ikke plastikk? ehm ... ja.. nok om det..

Jeg syntes nå iallefall at G-Major låter Fett !

Iallefall til sin pris .. den er veldig pen , og fin lyd i den . Chorusen kicker IALLEFALL ASS!! hehe

Du får det du betaler for og trenger til de grader

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-Major låter bra, og det er ikke så stor forskjell på Major og Force (det du merker best er at du har en Intelligent Pitch Shifter på Forcen...).

Er nok noe av du beste du får i den prisklassen, og får å få noe merkbart bedre må du nok ut med 3 ganger så mye. Du kan jo da spørre deg om det er verdt å betale så mye mer for en liten forbedring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en Gt-6. Veldig fornøyd med effektene på den, men jeg sitter vær dag og styrer med den... finner ikke noe bra vrenglyder :-(

det jeg synes ser så fint ut med G- majoren er at den kan skifte mellom kanaler på forsterkeren din.. Saken er jo lagd for gitarer, men har også hørt om Intellifex(er det den billigste av de du satt opp Nettrom?) noen som vet noe om den?

du satt opp noen andre forslag og nettrom? ligger de i samme prisklasse?

de fleste effektene jeg trenger er på g -majoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil sannsynligvis ikke finne noen gode vrenglyder på G-Major heller. Det er jo rett og slett fordi det er en effektmaskin, og vreng får du best fra forforsterker, kjører du rack er det vel en kjent sak. Eller fra ampen du bruker.

Vet ikke helt hva du er etter, men skal du ha vreng. Kjøp deg en vrengpedal. Effektmaskiner har aldri/sjelden god vreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en Gt-6. Veldig fornøyd med effektene på den, men jeg sitter vær dag og styrer med den... finner ikke noe bra vrenglyder :-(.

Sett på Metal zone på OD/DS og BG rythm på Preamp/speaker og ordne til EQ-en som du vil. Der har du bra vreng lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.