Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden/Avenged Sevenfold Trondheim 2008!


Torsn

Anbefalte innlegg

Artig konsert, var en for mye på scena men.. :lol:

Koselig mimrestund med kun gamle classics bortsett fra Fear of the dark som

jeg regner som "nyere" Maiden, kjip låt!

Lyden var akurat som jeg fryktet, Lerkendal er ikke akurat noe drømmelokale for lyd.

Kom 5 min før konserten begynte og fikk ikke med meg Avenged Vestfold eller hva de heter, noe

jeg er glad for etter å ha hørt ei låt av de engang...

Tror lyden avhengte veldig av hvor på stadion man er. Der jeg sto, ca 15 m til venstre for tårnet var lyden helt ok. De slet litt i begynnelsen med null lyd på gitarsoloene til Adrian og høy vokal, men kom seg etter et par låter. Eneste jeg har å utsette på lyden var at det var for lavt.

Sto utenfor da AS spilte, og som jeg huska fra sist, makan til dårlig band skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Logikken forsvant vel, da du er mere misfornøyd med lyden enn meg, og jeg sto lengre unna;)

øh what??

Det betyr vel ikke noe annet en at jeg setter høyere krav til konsertlyd en deg..

Er ganske logisk at lyden er "best" ved FOH..De går selvsagt rundt og lytter, men ikke noe særlig

under konserten.

Er noe ganske annet å soundchecke på et tomt stadion enn når det blir fylt opp med mennesker selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
Apropos Maiden lizm :lol:

Nå syns jeg du skal gi deg :)

Denne turneen og energien de putter i showet sitt viser strengtatt at Iron Maiden er et langt fra utdatert band. (For ikke å snakke om forrige album.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Hvorfor? Hvorfor har folk et intenst ønske om å blåse ut trommehinnene sine? Lær dere å nyt det som skjer, og la vær å pirke på hver JÆVLA FORBANNA SATANS LILLE TING!!!!

JEEEEZ?!?!

(Ja, nå er jeg sur og pisslei av all den sutringen, det virker som dere bare er ute etter ting å syte over, alltid finne noe negativt og mase om!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke sutring å si at lyden var for lav, for det var den så absolutt.

jeg stod ganske langt framme, med ørepropper. kan ikke si meg enig. vil du ha det høyere, gå lenger fram. selv metallguder bør ha litt respekt for folks velgående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Ettersom Steve Harris allerede har mistet litt av hørselen, så tror jeg han har full forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom Steve Harris allerede har mistet litt av hørselen, så tror jeg han har full forståelse.

Bare for å klage litt mer.

Allerede mistet hørselen? Han har jo drevet på i ørten hundre år, å så sier du ALEREDE?

Sånn, da har jeg klaget nok idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.