Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden/Avenged Sevenfold Trondheim 2008!


Torsn

Anbefalte innlegg

Nope, står på mitt!

Han var forsåvidt kul i Gillan, men i Maiden er han mer opptatt av

å løpe rundt og vimse.

Kjenner tilogmed hardcore Maidenfans som er lei den noget slurvete livespillinga hans.

En kompis var på en konsert der han presterte og falle ned fra scena og skade seg...

Jaja, han skal ha for innsatsen :lol:

Adrian Smith og Dave Murray klarer seg nok fint alene, I`m oldschool hehe!

Enig i at Gers oppfører seg som en klovn til tider, men alikevel er det morsomt at iallefall en av de tre beveger seg noe nder en konsert.

Men synes livesounden til Maiden er mye bedre med 3 gitarister, og på siste skiva synes jeg for første gang de 3 gitaristene kom til sin rett på skive også.

Har ikke vært så merkbart på de foregående skivene.

Om han spiller slurvete er en annen ting, men jeg vl påstå at han ikke spiller så mye mer slurvete enn de to andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Thunder Fingers
Nope, står på mitt!

Han var forsåvidt kul i Gillan, men i Maiden er han mer opptatt av

å løpe rundt og vimse.

Kjenner tilogmed hardcore Maidenfans som er lei den noget slurvete livespillinga hans.

En kompis var på en konsert der han presterte og falle ned fra scena og skade seg...

Jaja, han skal ha for innsatsen :lol:

Adrian Smith og Dave Murray klarer seg nok fint alene, I`m oldschool hehe!

Et raskt Youtube søk finner at: Bruce Dickinson tryner ann ca. hver 5 konsert, og at Steve Harris også velter innimellom. Det har bare litt med HVOR de velter. Janick var uheldig og veltet nær scenekanten :P

Bruce holdt forresten på å knuse en gitar live og.. IKKE tilsiktet, Tror det var Janick's.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slurver da ikke så altfor mye? Tror ikke Maiden hadde hørtes like bra ut uten han heller. Gjør det noe at en av de tre gitaristene løper litt rundt og vimser og shower litt mer enn de andre? Verden handler ikke bare om gitarsoloer, vet du ;)

Jeg hører på låter, ikke gitarsoloer!

Gers fucker opp låter, soloene hans skal jeg klare å lukke øra for :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis. Bakre gressmatte er inngjerdet og har servering for alle alkisene som måtte dukke opp.

http://trondheimrockfestival.no/news/news_150708.html#1 :)

Har tilgang på gratis billetter/hotellopphold så jeg vurderer det sterkt!

Selv om jeg har lovd meg selv å aldri dra på Maidenkonsert så lenge Gersklovnen fortsatt er med!

Verdens mest overflødige bandmedlem laugh.gif ?

Tss.. Du betaler jo ikke engang. Why not? :P

Endret av -MB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
Håper du er ironisk. Maiden har vel aldri hatt en dårligere oppvarmingsband!

Fikk med meg en 2 sanger med Avenged Sevenfold på Hove før jeg gikk å... Gjorde noe annet, men etter det jeg vil si så er de 100 ganger mer interresante en TRIVIUM! (Tulleband, tenkt å resirkulere metallica riff og bygge nye sanger rundt det...)

Jeg likte ikke Mastodon heller (Hei, jeg hater visst moderne metal! :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg en 2 sanger med Avenged Sevenfold på Hove før jeg gikk å... Gjorde noe annet, men etter det jeg vil si så er de 100 ganger mer interresante en TRIVIUM! (Tulleband, tenkt å resirkulere metallica riff og bygge nye sanger rundt det...)

Jeg likte ikke Mastodon heller (Hei, jeg hater visst moderne metal! :lol: )

Tja... er nesten enig. Trivium er et elendig band det også.. men AS er det dårligste bandet jeg noengang har sett live.

Mastodon er et knallband:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.