Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bruce Springsteen på Valle Hovin


FatCat

Anbefalte innlegg

Hvis jeg får bytta vakt på jobben, så er det gode muligheter for at jeg tar turen... Har jævli lyst, noen kompiser var på showet i køben og det var helt episk, så er egentlig jævli keen.

edit. skal evt på mandag hvis jeg skal.

Endret av Holyman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på den siste konserten. For en skuffelse!! Total fiasko i mine øyne iallefall. ACDC har ødelagt alt for meg:) Ikke noe kan måle seg med de etter å ha vært på konsert med 2 ganger. Så på meg blir det ikke flere konserter før de(med all sannsynlighet) kommer til norge neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på den siste konserten. For en skuffelse!! Total fiasko i mine øyne iallefall. ACDC har ødelagt alt for meg:) Ikke noe kan måle seg med de etter å ha vært på konsert med 2 ganger. Så på meg blir det ikke flere konserter før de(med all sannsynlighet) kommer til norge neste år!

Synes du konserten var dårlig? Gi meg to grunner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på den siste konserten. For en skuffelse!! Total fiasko i mine øyne iallefall. ACDC har ødelagt alt for meg:) Ikke noe kan måle seg med de etter å ha vært på konsert med 2 ganger. Så på meg blir det ikke flere konserter før de(med all sannsynlighet) kommer til norge neste år!

Haha. Da går du glipp av mye bra gitt. Greit at ACDC er knalltøft live, men det finnes da andre bra ting også. Og ja, jeg har også sett de 2 ganger, og gleder meg som en unge til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du konserten var dårlig? Gi meg to grunner

Punkt1, og kanskje mest avgjørende: jeg liker bruce, men har ikke noe spes forhold til han. Jeg kjente til bare 2-3 sanger som han spilte, ingen av de mest kjente som jeg liker godt ble ikke spilt på den andre konserten.

Punkt2: jeg sto langt bak, og syntes lyden var forferdelig grøtete og udefinerbar + ALT for lavt. Dette er det kanskje arenaen som kan for. Men var på nya ullevi på acdc og sto lengre unna enn på valle, men alikevel kjente jeg trykket fra lyden så godt at innvollene danset irundt!

Eneste positive jeg kan komme på var at det gikk utrolig kjapt å få kjøpt øl + at dasskøen gikk veldig kjapt:)

Men dette er umulig å diskutere, jeg likte det bare ikke dessverre. Sikkert noen som kan si det om en acdc konsert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkt1, og kanskje mest avgjørende: jeg liker bruce, men har ikke noe spes forhold til han. Jeg kjente til bare 2-3 sanger som han spilte, ingen av de mest kjente som jeg liker godt ble ikke spilt på den andre konserten.

Punkt2: jeg sto langt bak, og syntes lyden var forferdelig grøtete og udefinerbar + ALT for lavt. Dette er det kanskje arenaen som kan for. Men var på nya ullevi på acdc og sto lengre unna enn på valle, men alikevel kjente jeg trykket fra lyden så godt at innvollene danset irundt!

Eneste positive jeg kan komme på var at det gikk utrolig kjapt å få kjøpt øl + at dasskøen gikk veldig kjapt:)

Men dette er umulig å diskutere, jeg likte det bare ikke dessverre. Sikkert noen som kan si det om en acdc konsert også.

Hvis du bare kjente igjen 2-3 sanger og sto langt bak kan jeg sjønne at du ikke likte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.