Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Headless er best!


Roffa

Anbefalte innlegg

headless-fanboy faktisk :P

jeg liker IKKE headless...

for det første mangler jo halve identiteten på gitaren og så er det ikke Så jævla praktisk som folk skal ha det til.

gitar med vanlig headstock ftw.

trenger ikke spamme både bass og gitar delene på forumet for å få ut fanboy greiene dine.

headless er bare stygt og upraktisk, tar ikke særlig mindre plass,,

viss det da ikke er en traveler med bitteliten body og sånn..

for den headstock`en tar jaggu ikke så mye plass att jeg noen gang sku vurdert engang, å bytte ut en vanlig gitar med en sånn derre der.!

*edit*

Og Mr Walker, Det bildet var right on.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trenger ikke spamme både bass og gitar delene på forumet for å få ut fanboy greiene dine.

Nå da, ikke så hissig. Å spamme er vel å ta i.... Den på gitar-siden er ment for å informere at det har kommet ut en ny gitar som jeg tenkte at noen kunne være interessert i (ikke deg da, tydeligvis), og det er vel lov? Eller kanskje ikke, for gitaren er jo så støgg :P

Den på bass-tråden er mer ment som et innlegg til diskusjon rundt headless, og også for å henvise til en alternativ bass med humbucker og piezo.

Og ja, jeg synes de er både pene og praktiske, og spiller bedre enn de fleste basser jeg har prøvd. Obs, nå ble det sånn "fanman-greier", men det får gå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STATUS2000-A.gif

frenzheadlesssmall.jpg

Pent i mine øyne. :)

ahhh!!

faen ta deg Euphor...

du smitta meg litt med den siste bassen..

den må jeg innrømme,

Den var fin til å være headless, men,, yeah,

hadde jeg funnet samme gitaren Med headstock.. hm,, faen.

OK. den bassen der er ET unntak.

Men f.eks den gitaren han post`a bilde av på gitarforumet var heslig. rett og slett.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de gitarene er så fantastiske som du sier, hvorfor bruker ikke alle det da?

Jo, fordi de ikke er så fantastiske og ser helt totalt rævpult, og forjævlig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Heiheihei! Ta med deg gitaristene dine ut her i fra, eller be de ta seg sammen, sånt fjas bedriver vi ikke her! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei! Ta med deg gitaristene dine ut her i fra, eller be de ta seg sammen, sånt fjas bedriver vi ikke her! :angry:

Het Gitarnorge sist jeg sjekka, ikke Bassnorge...

^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.