Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Enda en evinnelig «hvilken vrengpedal»-tråd :P


Anbefalte innlegg

Sorry folks, men det måtte skje! Jeg er på utkikk etter en vrengpedal som låter bra i det nedre gainspekteret. Type JCM800-skranglerock-vreng. Det skal «synge» skikkelig i den. Testa MI Audio Crunch Box, syns denne låt veldig godt fra litt før halvveis på gain og oppover, men ikke spesielt godt til nevnte vrengtype. Har dere noen forslag? Fikk såvidt testa T-Rex Mudhoney i dag, men syns ikke denne gjorde jobben noe særlig heller. Er heller ikke ute etter noe som minner om tubescreamer, skal ha pur vreng uten noe cleansignal i bunn :)

Regner ikke med at noen pedal låter like fett som 800en min, men håper dere har gode forslag :D

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den skal sjekkes ut. Ganske mye billigere på ebay ser jeg, så da blir jo prisen overkommelig. Regner med å ende opp med ihvertfall tre forskjellige vrengpedaler i det nye Fendercombo-oppsettet mitt, så er ikke aktuelt å bruke 2k pr pedal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry folks, men det måtte skje! Jeg er på utkikk etter en vrengpedal som låter bra i det nedre gainspekteret. Type JCM800-skranglerock-vreng. Det skal «synge» skikkelig i den. Testa MI Audio Crunch Box, syns denne låt veldig godt fra litt før halvveis på gain og oppover, men ikke spesielt godt til nevnte vrengtype. Har dere noen forslag? Fikk såvidt testa T-Rex Mudhoney i dag, men syns ikke denne gjorde jobben noe særlig heller. Er heller ikke ute etter noe som minner om tubescreamer, skal ha pur vreng uten noe cleansignal i bunn :)

Regner ikke med at noen pedal låter like fett som 800en min, men håper dere har gode forslag :D

Hva med denne? Pigtronix poly...

Tror vi forøvrig er ute etter litt samme vreng. Jeg saumfarer også markedet for tiden.

EDIT: Vurderte å legge bud på denne http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=130234803782 men har lagt bud på en annen.

Endret av Grohl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne? Pigtronix poly...

Tror vi forøvrig er ute etter litt samme vreng. Jeg saumfarer også markedet for tiden.

EDIT: Vurderte å legge bud på denne http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=130234803782 men har lagt bud på en annen.

Den hørtes litt for fuzzete ut...

Denne så ikke dum ut! http://www.tonebone.com/tb-hotbritish.htm

Den og en Tube Zone, så har jeg vel litt muligheter ;)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.