Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Siste kjøpte CD


El Anders

Anbefalte innlegg

  • Svar 890
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har ikke giddi å kjøpe den, er jo bare de to første låtene som er brukbare :P Synd de ikke klarte å avslutte karrieren med noe litt friskere! Det gikk stort sett nedoverbakke etter High Visibility.

Nja.. spørs vel litt hva man tenker på. Synes det er mest kult med bonussporet på oversida av cden som skal spilles på vinylspiller. High Visibility er helt klart den beste skiva, men samler man så samler man:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. spørs vel litt hva man tenker på. Synes det er mest kult med bonussporet på oversida av cden som skal spilles på vinylspiller.

Que? Dette har jeg ikke fått med meg :D

Nja.. spørs vel litt hva man tenker på. Synes det er mest kult med bonussporet på oversida av cden som skal spilles på vinylspiller. High Visibility er helt klart den beste skiva, men samler man så samler man:p

Den og den første er de beste ;) Er hypp på å få tak i mer Hellacopters på vinyl! CD er kjedelig.

On topic: Megadeth - Endgame. Forhåndsbestilte for DRITLENGE siden, men den har da for pokker ikke kommet. <_<

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Fikk endelig tak i Hellacopters - Head Off (limited edition) :)
Den er jaggu fin den der.

Da fikk du med patch og button også, da?

Har ikke giddi å kjøpe den, er jo bare de to første låtene som er brukbare :P Synd de ikke klarte å avslutte karrieren med noe litt friskere! Det gikk stort sett nedoverbakke etter High Visibility.
Gikk vel ikke akkurat oppover etter High Visibility, men flate heller, du kan ikke si 'Rock 'n' Roll is Dead' er ei kjedelig plate. Hehe, har hørt på den CD'en MANGE ganger og går ikke lei av den. - Samme med By The Grace of God og Head Off.
Que? Dette har jeg ikke fått med meg :D

Den og den første er de beste ;) Er hypp på å få tak i mer Hellacopters på vinyl! CD er kjedelig.

Det er dritstilig med LP på toppen av CD'en. Skjønte ikke greia med det første, men jeg måtte jo prøve å spille den av og det gikk fint som faen. :)

Viktig med litt ymse greier av Hellacopters:

Fnis. :D

Edit: Å laste opp bilder var tydeligvis stress...

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jaggu fin den der.

Da fikk du med patch og button også, da?

Gikk vel ikke akkurat oppover etter High Visibility, men flate heller, du kan ikke si 'Rock 'n' Roll is Dead' er ei kjedelig plate. Hehe, har hørt på den CD'en MANGE ganger og går ikke lei av den. - Samme med By The Grace of God og Head Off.

Det er dritstilig med LP på toppen av CD'en. Skjønte ikke greia med det første, men jeg måtte jo prøve å spille den av og det gikk fint som faen. :)

Viktig med litt ymse greier av Hellacopters:

Fnis. :D

Edit: Å laste opp bilder var tydeligvis stress...

Få opp de bildene?

Ja jeg fikk med patch og button. Måtte faktisk ta av plasten selv også;)

Last opp bildene på photobucket eller lignende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.