Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den mest krevende sangen gjennom tidene!


LoveMyGibsonSG

Anbefalte innlegg

hør foresten Wintersun - Winter Madness... tittle-track til det eneste Wintersun albumet som er komt ut :)

noen synest kansje sangen er bråkette osv osv, men jeg synest att soloen på denne sangen er helt unik.

seff spiller han litt fort og sweeper en del, men det er jævla melodisk deilig. ikke overdrevet som batio :P

Btw.. "Wintersun - Winter Madness" er et sjukt fantastisk album.!

(for folk som ikke er sikkre) Så er dette Jari Mäenpää (ex-ensiferum) som spiller Alt. bortsett fra trommer,

Han holdt på med Wintersun som sideprosjekt imens han var i Ensiferum.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halford gjorde et skikkelig kupp da han fikk den karen på trommer i bandet sitt. :)

Sebastian også ;) Kul fyr, snakka litt med ham da vi varma opp for Bach på John Dee. Han brukte settet til trommisen vår, og var relativt lite striks på hvordan oppsettet måtte være. :)

Ellers er vel Meshuggah litt småforvirrende til tider :P

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du kontakt når du fikser disse da?

*fjernet unødvendig sitering av videoer. /mod*

Ikke er jeg 16 heller.

Hva har det her å gjøre med definisjonen av "teknisk"?

Eller, hva har hva jeg kan spille og ikke spille med definisjonen av "teknisk" å gjøre?

Endret av Mytola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

??

Jepp, på tide å legge seg..

hehe godt poeng

Men tror fremdeles ikke at mine kunnskaper på gitar er vesentlig for hva definisjonen av "teknisk" er, noe som faktisk var det det ble spurt om

Endret av mrj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig vanskelig blir det når det er mange taktinndelinger som foregår på en gang. Da er det ikke lenger et sirkusnummer på gitar, men et helt band som fungerer sammen på en avanser teknisk måte, Anbefaler f.eks. "Three of a perfect pair" med King Crimson live, i dobbel trio formatet. Den som følger godt med, klarer å plukke ut minst 3-4 forskjellige rytmerinndelinger her.(det er i hvert fall det jeg har klart så langt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH NO, ser han ikke skummel, tilgjort og jålete nok ut til å spille ekstremmetal? GOD FORBID! :wacko: :wacko: :wacko:

Nei jeg svarte bare på "pardodi" commenten til han andre duden.

og ikke si att du ikke selv hadde tenkt cannibal corpse look når du hører den sjuke stemma han har :P

jævla aggresiv og hårsår du ;p

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.