Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er irritert på spellemanns-komiteen!!!!


Gnome

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

han er abosolutt en av de beste vokalistene Norge har,det er helt klart, han har en sterk og solid stemme som han har full kontroll på, og det liker jeg....Liker Kurt,men jeg synes ikke årets låt burde gått til en coverlåt, men så skjønner jeg også poenget med at den surret og surret på radio og at det er en stor del av grunnen til at den vant...så jeg får vel stille meg litt midt i mellom da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå Årets Låt burde ha blitt "Progenies of the Great Apocalypse", jeg da... Den har antagelig blitt mer spilt i utlandet enn noen annen Norsk singel i år, i tillegg til mye eksponering her hjemme. Dessuten er det jo en dritfet låt.

Ellers syntes jeg det var morsomt at Valgerd i sin lille tale måtte annerkjenne Dimmu og black metal generelt som en av våre største eksporter... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde aldri ha vært nominert til årets låt med coverlåt. Og hvorfor ble David Pedersen nominert?!

Tenkte jeg skulle stemme på Lene Marlin eller Folk & Røvere. Manøvrerte meg frem og tilbake for å stemme, og kom endelig frem til siden gjennom en link kalt "Stem på årets låt her". Fikk jeg stemt da? Neppe...Der var det referert til et telefonnummer som sms skulle sendes til. Kostet 5 kroner eller noe. Veldig demokratisk stemmeprosess... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers syntes jeg det var morsomt at Valgerd i sin lille tale måtte annerkjenne Dimmu og black metal generelt som en av våre største eksporter...  :mrgreen:

- Slår opp i tekstheftet til Stormblåst.

- Blar frem til teksten til "Da den kristne satte livet til"

- Ler meg skakk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurt har gjort jobben sin, og virkelig levert. Synd han har så dårlig orginalmateriale. Hvis han setter seg ned med noe talentfulle folk, og faktisk bruker mer enn en uke på å skrive låtene tror jeg nok han vil komme med et resultat som vil blåse hatten av de fleste. Mannen kan pop, og har stort potensiale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimmus tekster har blitt betraktelig bedre med årene. Jeg antar det har hjulpet å bli bedre i engelsk...

Ja, skal vedgå at tekstene på "For All Tid" og "Stormblåst" ikke var særlig glitrende. Bortsett fra de få låtene Aldrahn skrev tekst til da. Var mange infantile drep-de-kristne-tekster ja.

Likevel, komisk at Valgerd "hyller" et band som har skrevet slike tekster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurt har gjort jobben sin, og virkelig levert. Synd han har så dårlig orginalmateriale. Hvis han setter seg ned med noe talentfulle folk, og faktisk bruker mer enn en uke på å skrive låtene tror jeg nok han vil komme med et resultat som vil blåse hatten av de fleste. Mannen kan pop, og har stort potensiale!

Skal rett se at den neste plata blir skikkelig bra. Han har vel ikke fullt så stort hastverk denne gangen. Første plata måtte jo bare slenges ut så fort som mulig, og innen en streng tidsfrist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimmus tekster har blitt betraktelig bedre med årene. Jeg antar det har hjulpet å bli bedre i engelsk...

Ja, skal vedgå at tekstene på "For All Tid" og "Stormblåst" ikke var særlig glitrende. Bortsett fra de få låtene Aldrahn skrev tekst til da. Var mange infantile drep-de-kristne-tekster ja.

Likevel, komisk at Valgerd "hyller" et band som har skrevet slike tekster...

Svake kristne, dø i natt. Jeg skal flerre din sjel i to.

Fra "Da den kristne satte livet til".

Tøff sang, teksten er nja. Den er vel slik den skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe med "voldta alle kristne kvinner" med i den låta også? Det skulle de sagt til Valgerd... Skikkelig kosesang.

On topic: Jeg synes Nurboteger fortjente prisen sin, samma med kurtebassen. Jeg har ikke hørt de andre metalalbumene dere nevner, men synes det var helt OK at Dumme Birger vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.