Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns n roses


odd1

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er flere Ron Thal soloer på plata blant annet et par syke fretless soloer.

Ron Thal har også overtatt solospillet etter Brian May på en av låtene, Catcher in the Rye.

Ellers er det selvsagt en del Buckethead gitarspill som er ganske fett.

Oh! :D Kan styre meg for KFC-mannen, men Ron Thal er det vanskeligere å styre seg for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har CD'n står det.. Da tipper jeg at han ikke har lasta den ned, men har den fysisk.

Ikke en gang medlemene i bandet har den cdn, men Ibanez munky har den selvfølgelig. NOT!

Tusenvis av fans leter dag og natt etter denne plata, de skulle bare visst at det er IbanezMunky på gitarforumet som har den?

Hvis IbanezMunky hadde hatt plata kunne han nkelt bevist at han snakker sant ved å poste en av låtene, feks IRS, her på forumet. Tror nok ikke det kommer til å skje, bløffen hans er avslørt.

<_<

Endret av odd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler egentlig på at albumet er satt sammen av gamle demoer... Vil tro at de har tatt seg bryet med miks og master. Noe som har en bitteliten effekt på resultatet. ;)

Det har du rett i. Er en relativt stor forskjell fra demoene og til ferdigprodukt. Iallefall på de 2 låtene jeg har hørt.

Resten skal spares til lørdag;)

Ibanezmunky er bare misunnelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan forhåndslytte på albumet i sin helhet på bandets myspace side nå. Må si jeg var veldig skeptisk til dette Axl`s solo "G n`R", men er etter et par gjennomlyttinger veldig imponert. Soloen på b.l.a "There Was a Time" er helt strålendes.

Det har surret flere versjoner av albumet på nettet, men alle har vært demoer i forskjellige stadier. Her er the real deal:

Klikk for G`n R - Chinese Democracy

Endret av Microdomus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele plata er lekket ut på nettet, og som forventet var det et av 10-årets største pinligheter.

Folk som støtter den plata gjør det rett og slett pga navnet.

Eller pga god musikk. Greit... alt er nok ikke like bra, men det er også noe som er meget bra. Nå har jeg bare hørt 2 låter fra skiva, og resten er demoer, men tviler på at demoene er noe dårligere på skiva!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.