Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns n roses


odd1

Anbefalte innlegg

Hvis man digger stemmen til Axl, uansett hva navnet på bandet måtte være, da er vel dette noe som burde friste. Jeg har ikke hørt noen av låtene selv, men blir vel å ta en liten prøvelytting i løpet av de nærmeste dagene. Buckethead og Thal er gitarister jeg liker veldig godt, så det blir noe jeg gleder meg til å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hørt igjennom platen et par ganger nå på:

http://www.myspace.com/gunsnroses

Flott at man kan høre hele platen her før man bestemmer seg for å kjøpe eller ikke.

Synes det låter helt ok. Ikke funnet ut hvilke låter jeg liker best ennå

men tittellåten "Chinese Democracy", nr 1 på VG singellisten nå, og låten "Better" liker jeg hvertfall.

"Better" er vist også en singel sluppet fra platen, herlig låt første halvdel hvertfall.

Herlig å høre stemmen igjen, har ikke fulgt med på alt styret de siste 10(?) årene, så jeg

vurderer platen på kun hva jeg hører nå i dag. Men lurer jo på hvor lenge siden de forskjellige låtene

ble spilt inn? Er vokalen lagt på de siste årene eller er det blandet når disse låtene ble spilt inn?

Generelt sett positivet overrasket, hadde ikke ventet det store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt like. Identiske. Uforandret. Stemmer dårlig med det du sier om at låtene er endret på... :P

Hør på "The Blues/Street of Dreams". Mye mer gitar på den ferdige versjonen, og bassen er litt tydligere..

(Sammenlignet med "9 song leak 18/06-08")

Sikkert flere slike eksempler på småting som er endra på, men det var det første jeg la merke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på "The Blues/Street of Dreams". Mye mer gitar på den ferdige versjonen, og bassen er litt tydligere..

(Sammenlignet med "9 song leak 18/06-08")

Sikkert flere slike eksempler på småting som er endra på, men det var det første jeg la merke til..

And we have a winner! Det er stort sett mer gitar og trommer på alle sangene i forhold til demoene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke låter er han med på da, Buckethead altså?

Kjøpte mp3 filer fra 7digital.com og ikke noe cover med der, dårlige saker akkurat det.

Solid cd, mye fin melodiøs pop, rock og tungrock/heavy.

Deilig med en skikkelig power ballad som "Sorry" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.