Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Klassisk Gitar


Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant skanna tap av Toccata gitar tab+noter (som hvis noen har lyst på kan jeg legge den ut :D ) men det jeg lurer på er om jeg skal TAPPE helet tiden, eller tappe og pull of?

står sånn

T P T P Osv osv

-------14--------12----------14------------10--------------------------------

Sier meg en jeg ikke skal bruke Pull Of på den andre tonen (P) men jeg gjør det ikke sånn, dumt og gjøre det feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan den jeg kan den :D

helt perfekt?hmm?hmm?

ja, vil da si det. Spilt den på konsert flere ganger. ikke noe forenkla, og i fullt tempo, hvis det var sånn du tenkte.

Det syns jeg er bra. Kunne den sånn i min egen versjon :D . Hvis jeg husker riktig så er det noen steder/et sted hvor han lager en rar lyd med muta strenger som jeg ikke fikk til. Tror liksom det er vanskelig jeg da. Stund siden jeg har prøvd. Fantastisk fin låt. Må høres av de som ikke har hørt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk gitar er usedvanlig vakkert hvis gitaristen klarer å få ordentlig klang....Bourre av bach er jo selvskreven. Vil også anbefale en meget vakker låt ved navn kärleksvals av en eller annen svensk gitarkomponist. Utrolig fin, også med vokal - hvis du har en eller annen berte til å synge for deg. (Nok av dem på musikklinja:D) Tror den finnes tabba på nettet, og i lundestads gitarbok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, vanskeligere å få god klang på klassisk enn på elgitar.. Lundestads gitarbok er forresten veldig bra, hvis det er den jeg tror det er, den som heter "klassisk gitar" eller noe med en slags tegning/skisse/maleri av en gitar på forsiden? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.