Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Klassisk Gitar


Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har en bok med paganini's gitarverker, der er det utrolig mye bra..

Capricene? Hadde vært morsomt å sett. Kan du ikke tabbe alt som står i den boka og sende på en text fil... :P Hvilken bok er det?

Er det den som jenta ( i filmklippet her en eller annen plass ) spiller ?

Vet ikke hvilket klipp du snakker om, men Paganini hadde vel 24 capricer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en bok med paganini's gitarverker' date=' der er det utrolig mye bra.. [/quote']

Capricene? Hadde vært morsomt å sett. Kan du ikke tabbe alt som står i den boka og sende på en text fil... :P Hvilken bok er det?

Er det den som jenta ( i filmklippet her en eller annen plass ) spiller ?

Vet ikke hvilket klipp du snakker om' date=' men Paganini hadde vel 24 capricer.[/quote']

mye på en gang her, har formatert dataen og vært litt borte fra forumet noen dager :P

anyway, Paganini har laget 24 caprices ja, som er transkribert for mange forskjellige instrumenter, bl.a. gitar som er på gitarvideoen her et sted. Men Paganini laget også mange verker for gitar som er ment for gitar og ikke fiolin, og det er disse jeg snakker om :) en del sonater bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

jeg driver og spiller den yes-låta! så morosam!

fattern min har masse klassiske noter jeg driver og forsøker meg på. noe av det er litt for hard, though.

spiller forresten på pappas gamle klassiske kremgitar nå. om jeg klarte å legge ut bilde ville dere sikla som svin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.