Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

www.musiciansfriend.com


Phoenix

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvet den selv (musicans frieds), men den er veldig populær her i Latvia, og de som har bestilt derfra er veldig fornøyd. NB! Toll har ikke noe å gjøre med nettstedet, men reglene i mottaks landet basert på opprinnelsessted og varetype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange nettbutikker som funker bra ...... men anbefaler så langt det lar seg gjøre å holde seg til mindre gitar sjapper i USA .... bedre service, blir litt mer personlig, og man får OFTE gitarer og stash billigere enn på music123 og musicians friend !!

+ en viktig ting, små butiker i USA tør ikke å surre det til, fordi det skal utrolig lite til i USA før man mister bevilgning til å drive butikk, så derfor får gjerne utenlandske kunder skikkelig behandling !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å få handlet pedalsteel fra musicians friend, men hvis man bruker øynene litt og leser hva som står på sida, vil man snart finne ut at de bare sender innenfor USA pga. avtaler med fabrikantene :(

Kontaktet dem også og spurte om det gikk an å gjøre unntak, men NEI DA!

Du må i så fall få det sendt til kjenninger i USA som sender det til deg... Lettere sagt enn gjort når man ikke kjenner noen i USA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å få handlet pedalsteel fra musicians friend' date=' men hvis man bruker øynene litt og leser hva som står på sida, vil man snart finne ut at de bare sender innenfor USA pga. avtaler med fabrikantene :(

Kontaktet dem også og spurte om det gikk an å gjøre unntak, men NEI DA!

Du må i så fall få det sendt til kjenninger i USA som sender det til deg... Lettere sagt enn gjort når man ikke kjenner noen i USA...[/quote']

Vel, i følge min gitarlærer har de leveret de både Fender og Ibanes til Latvia. Mulig det er en privat mellommann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp DEAN istede !! hehe

www.basstreble.com

Dave Bromley er mannen som sender hvor det måtte være i verden ...... skriver ned prisen på papirene så man slipper masse moms etc.

ingen over ingen ved siden !!

bare nevner det hehehe

www.deanguitars.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd akkurat den siden' date=' men har prøvd Musictoyz. De har bra priser, og du slipper å betale toll på noen varer. Det slapp ihvertfal jeg når jeg kjøpte min fuzz :)

Bestilt noe større derfra? Hva ble portoen på da? Så nemlig at de hadde en 20W HiWatt rørforsterker der... Billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.