Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

V - amp 2/Pro


Anders

Anbefalte innlegg

Gidder ikke kjøpe meg den. Blir liksom for mye....

jeg vil ha effekter som delay, reverb,phaser, whawha, chorus....

vet ikke helt hva jeg skal kjøpe kanskje TC El. M300

Noe nsom har noen forslag??? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell litt om åssen musikk du spiller, åssen utstyr du har (gitar, forsterker, andre effekter etc) og hva du skal bruke utstyret til.

All den tid du i utgangspunktet tenkte på en Vamp er det naturlig å tro at du skal bruke den til å ta opp uten å bruke forsterker. Stemmer det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det var jeg so var dum..... :D vet ikke så mye om sånn den så bare utrolig bra ut.....

Jeg hart en Ibanez Rg620Qm wiskey brown. forsterkeren er ikke mye

å skryte av en Watson XL30R. Fikk den for mange år siden før jeg begynte å spille seriøst. Pappa har en Nashville 400 nede som jeg kan bruke. Skal nok kjøpe meg en ordentlig forsterker om noen år. Ellers så har jeg en Boss mega distortion pedal. Jeg spiller musikk fra Santana til John Petrucci. Rock, progrock, litt metall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

vamp er vanskelig å programere for hånd, men dersom du kobler den til pcn så er det dritt lett.. da kan du sitte å mikse å trikse å få frem et par "plastikk-grommlyder" dersom du ikke har mulighet til å koble den til pcn, råder jeg deg ikke til å kjøpe den, men ellers er den grei til stuebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.