Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mange som spiller bass?


EldiAbluZ

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg spiller gitar, har ikke spilt lenge....

Skal kjøpe bass, synes det er gøy å spille.

Det er tøft å være i band, spille bass og være korer... For bassister bruker å ha litt aggresiv og rå stemme, som Jason Newsted f. eks, perfekt korer! For det er vanlig at bassister er ganske anonym og tilbaketrukken, selvom de ikke er så tilbaketrukken likvel.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Det er vel ikke så rart... det er ikke så extremt gøy og sitte og spile bass hjemme' date=' uten orkester. Sånn er det vel forøvrig med trommer også kan jeg tenke meg...[/quote']

det kommer jo an på hva du spiller. hvis du bruker bass som et solo instrument er det gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller gitar egentlig, men spiller en god del bass også...

Har ikke egen bass, men det ligger en på bandrommet vårt, og jeg bruker den ganske ofte, jeg kan like mye på bass som gitar, og jeg spiller bass i et band når bassisten ikke er her... :P

Men det er gitar jeg spiller ellers, og liker det best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har spilt bass siden litt før jul, og er enda ganske nybegynner. Spiller i et nyoppstartet band med noen venner, og er bassist for et tensingkor. Spiller for øyeblikket på en 4-strengs Yamaha jeg er godt fornøyd med, men må vel begynne å spare sammen til noe nytt etter hvert.

Vil forøvrig si at Seemann har et nydelig bassriff, og mine yndlingssoloer er "Anesthesia" og "Stuart Hamm Bass Solo." Er det noen som har forslag til noen nye fete soloer jeg bør høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.