Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vond venstre arm når jeg spiller


tisi1

Anbefalte innlegg

Jo,det er jo sant det,men det er så kjedlig. for jeg kunne bli operert nå mens jeg har ferie,men han sa det at det ikke var en prioritert operasjon, og det forstår jeg jo, at en som burde få nye lunger er foran meg i køen, men det er så kjipt ,for det går utover skolearbeid og konserter som skal spilles..alt stopper liksom litt opp hvis du skjønner.. Er nesten på gråten, for musikk er livet mitt og da ikke få lov til å spille noe i det hele tatt frem til operasjonen som de ikke vet når jeg får gjør alt liksom ekstra trist... Kanskje lage mitt eget lille trøste forum,hvor alle kan ønske meg god bedring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja' date='da var legebesøket overstått.... har en bit med BRUSK som har kiler seg fast mellom leddene i håndleddet,også har jeg en betennelse i albuen,det skyldes ikke spillinga, neida, det kommer av at jeg stakk med på en spiker for en halv evighet siden og den har klart å legge igjen noen bakterier og lagd betennelse...Det betyr at jeg må operere bruskbiten vekk og det betyr også at jeg ikke kan spille på over en mnd, for handa må stabiliseres igjen og jeg må gå på noe medisiner for å få betennelsen ut av armen... Han sa det at etter operasjonen måtte jeg holde øye med armen og passe på. Grunnen til at jeg blir så kald på armen hadde bare med dårlig blodtilførsel,så han sa bare at jeg burde ta hendene vekselsvis mellom varmt og kaldt vann før jeg skulle spille...

Konklusjon: Ingen spilling før en mnd etter operasjonen som jeg ikke vet når jeg får og ingen spilling før operasjonen!!!! Livet er for kjipt...[/quote']

Du skal være utrolig glad for at du fant ut hva det var. Jeg har stive fingre og ledd. det er fordi jeg knekte fingre hele tida. Skal kansjke til lege for og sjekke det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja,da er operasjonsdagen bestemt... går under kniven imorra klokka 10.00. da skal det tas ut brusk og væske skal inn for å myke opp ting og tang. gruer meg mye,men da er det ikke lenge til jeg kan spille igjen og det er POSITIVT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du får ha lykke til!!

btw når det gjelder sånn knekking av fingre, så har jeg også snakket med lege. Det han sa var at det eneste farlige da med det var at sidemannen kunne bli irritert og slå inn fjeset mitt. Ellers skulle det ikke ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.