Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kick ass rock'n roll


gibson_sg

Anbefalte innlegg

Sandman:  

Du skifter mening når du har vært på konsert :)  

Har aldri likt dem noe spesielt før selv. Men så var jeg på en liten "konsert" der de spilte 2 gamle sanger. Og det var nok :D

Jeg HAR vært på konsert med dem, sannsynligvis lenge før du engang hadde hørt om dem, jeg har tilogmed spandert øl og rusbrus på gitaristen,og da var det noe ganske annet enn det de vaser med på den siste plata. Hadde det ikke vært for at Euroboy er tungt inne i den plata og propagandamaskinen rundt Silver, så hadde ingen hørt om dem den dag i dag, det er et ubestridelig faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sandman:  

Du skifter mening når du har vært på konsert :)  

Har aldri likt dem noe spesielt før selv. Men så var jeg på en liten "konsert" der de spilte 2 gamle sanger. Og det var nok :D

Jeg HAR vært på konsert med dem, sannsynligvis lenge før du engang hadde hørt om dem, jeg har tilogmed spandert øl og rusbrus på gitaristen,og da var det noe ganske annet enn det de vaser med på den siste plata. Hadde det ikke vært for at Euroboy er tungt inne i den plata og propagandamaskinen rundt Silver, så hadde ingen hørt om dem den dag i dag, det er et ubestridelig faktum.

Har alltid visst om Silver :)

Husker da de starta osv. Broren til bestevennen min skulle være bassist i bandet, men så fikk han kyssesyken...

Det siste der kan sikkert stemme, men tror de fortsatt hadde vært noenlunde kjent, men kanskje ikke i samme grad som nå.

De har jo blitt hypa sinnsykt pga Turboneger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart jeg har filmen fra Woodstock! Ser jeg ut som en amatør kanskje? ;)

Hopper i sofaen hver gang Summertime Blues kommer på: Pete Townshend bare spretter fram og lever DEN introen!

Summertime Blues er så sykt rå. På Live At Leeds går den rett inn i Shakin' All Over, den råeste versjonen som nok er gjort av den noensinne.

Live At Leeds er album som anbefales for alle som liker røff rock'n roll, eller "Maximum R&B" som The Who kalte det. Noen av de største hit'ene til The Who, samt noen rå improvisasjoner og faste konsertnumre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.