Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Paul Reed Smith


Jay Ee

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, velkommen til forumet!

Jeg eier ikke PRS, men har prøvd endel forskjellige. For å være helt ærlig, det er utrolig gode gitarer - til sine greier.

De kan mye, men likevel er ikke jeg noen fan av PRS. Dette fordi den ikke passer meg og den musikken jeg liker å spille.

Smaken er som baken - stort sett lik hos alle, men helt klart mulig å skille fra hverandre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns PRS er en av de peneste gitarene jeg har sett, men har foreløpig ikke hatt muligheten til å prøve en "ekte" en (altså ikke disse SE utgavene).

PRS går jo for å være kvalitets instrumenter av ypperste klasse, selvom det sies at de har begynt å bli litt dårligere nå om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns PRS er en av de peneste gitarene jeg har sett, men har foreløpig ikke hatt muligheten til å prøve en "ekte" en (altså ikke disse SE utgavene).

PRS går jo for å være kvalitets instrumenter av ypperste klasse, selvom det sies at de har begynt å bli litt dårligere nå om dagen..

Hmm....det at de har begynnt å bli dårligere om dagen har jeg ikke hørt noe om. Tror du at du kan forklare litt nærmere? =)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jay Ee, jeg er en stolt eier av en PRS Tremonti SE!!!

Den låter ekstremt bra.

Har prøvd de fleste . Den bestemodellene til PRS modellen synes jeg er Singelcut. Den har et ekstremt fint Finish!!! Og låter ekstremt bra.

Har du bilde av gitaren din?

Hva slags pickups bruker du?

Jeg bruker Tremonti Bass/Treble pickups

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jay Ee, jeg er en stolt eier av en PRS Tremonti SE!!!

Den låter ekstremt bra.

Har prøvd de fleste . Den bestemodellene til PRS modellen synes jeg er Singelcut. Den har et ekstremt fint Finish!!! Og låter ekstremt bra.

Har du bilde av gitaren din?

Hva slags pickups bruker du?

Jeg bruker Tremonti Bass/Treble pickups

Singlecut'n er nice jah! =) Jeg bruker McCarty pickups (foreløpig i alle fall =P ).

Jeg har ikke no bilde av den ennå, men jeg har planer om å ta et snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang blitt forundret av hva denne karen sier? Meget mulig at han har rett, men hvorfor er det bare han i hele verden som har skjønt at det bare er i USA det lages gode gitarer? For å nevne et lite eksempel. Jeg ville ikke tatt alt fra denne mannen for å være god fisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke PRS i det hele tatt ..

Jeg har spilt på :

Santana SE

Tremonti SE

og en eller annen enda dyrere PRS som jeg ikke husker hva het ..

Greit , først santanaen , dårlig levering . Ekkel å spille på . Hals som er dårlig filt i bånda . Tjukk ekkel hals . Pickuper som låter ekkelt ..

Tremonti SE

Samme greia , grusomt følelsesløs. Vond å spille på , plutselig tilbake til den greia man har de første ukene man spiller gitar , at du må trøkke så hardt på strengene for å få "god" tone at man får vondt . Pickupene kunne vært mye mye bedre . Ekkel hals ...

Den dyre

Her kom det som forundra meg . Denne var helt lik . Tungspilt . Ekkel-spilt . Dårlig leverings-hals . Dårlig filt i bånda .

Og denna kosta mellom 15 og noen-å-20 .

min konklusjon:

PRS er de gitarene på markedet som er mest overprisa . De er veldig veldig dyre , men du får mer for penga du betaler om du kjøper en RG enn du gjør når du kjøper dyr PRS . Greit , noen av dem har fin finish og et veldig klassisk look , lett å falle for .. Men spillbarheten er så laaaangt fra det du betaler for ..

Jeg liker IKKE PRS..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.