Web Analytics
Jump to content

Gibson S1

flowerking
 Share

Recommended Posts

• 2 years later...

Jeg skjønner ikke hvorfor sirell fortsatt er medlem her da sist han var på hugget så åpnet han alle de eldste trådene på forumet her med sånn ca. samme kommentar...

Men moderatorene her stengte tråden min og truet meg med ban da jeg poengterte det...

Noen regler som Sirell kan prøve å følge:

(Beklager. flowerking, at jeg gjør dette i posten din men..)

1: Tråder eller poster som ikke har et meningsfylt innhold blir ikke tolerert. Prøver du å få svar på et spørsmål, pass på at det kommer tydelig frem hva du er interessert i å vite. Dersom du vil svare på et spørsmål, pass på at det er det du gjør. Prøver du å få frem en saklig mening, gjør dette. Argumenter for eller mot sak, ikke person. Dersom du ikke har som intensjon å argumentere eller gi relevante svar, la være å poste.

3: Ikke post poster eller tråder som kun tjener til å øke antallet poster du har på forumet. Tenk gjennom hva du har skrevet før du poster en post.

Hvis du har lest i gjennom det, så gjør det en gang til, sånn at du skjønner det!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Å selge gamle gitarer kan være god butikk det, men det forutsetter jo at man faktisk får betalt... 😔
    • Tok den i fresen, med binding fresestålet. Gikk som hakka møkk.
    • Veldig fint med trebinding! Hvordan fikk du ABSen av uten å skade treet?
    • I dag: tok av igjen abs binding, og limte på trebinding. Fordi; limet som jeg sikkert var for generøs med hadde lagt seg inn i sporet for bånd enkelte plasser. Fikk det ikke ut på en god måte, prøvde med varme på en tynn sondeog pirke det ut, , men usikkert på resultatet. Dessuten var der en glippe i underkakant binding ,  tror den hadde bydd på trøbbel senere.  Tok av igjen som sagt, tensket opp med sagbladet på fret-sagen og limte på med trelim igjen.  Tror jeg er fornøyd nå. Dessuten vakrere med treverk synes jeg.. 
    • Har ikke prøvd flere steder enn dette foreløpig. Kan legge til at jeg kjøpte gitaren i i 97/98`ish, men at den ble stadig mindre brukt etter at jeg ble pappa i 2001. Nr 2 kom i 2003, og kofferten med gitaren ble bare liggende til frustrasjon. Mener jeg har video av ungene som lekte med gitaren mens den lå i kassa et sted....uansett ble den besluttet solgt siden trelast virket mer fornuftig enn en gammel gitar akkurat da. Selvfølgelig en dårlig vurdering, og det endte jo ikke helt bra heller.  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.