Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Interesse For å Lære Improvisasjon?


The Euphor

Anbefalte innlegg

Hei, og gratulerer med dagen! :)

Satt og spilte litt i går på kassegitaren. Kom over en nettside med bakgrunnsspor. Samtidig dukker en gammel kjenning opp på MSN og spør når jeg har tid til å gi han undervisning i improvisasjon. Mitt svar: Om veldig lenge, men jeg kan lage noen snutter!?

Hva jeg kan lære bort. Improvisasjon er ikke så vanskelig som det høres ut, men man må ha en idé om hva det betyr før man kan starte. Jeg kan gi noen ideer til å begynne med. Og kanskje også presse ut en liten "se hva jeg har fått til"-greie.

Meld din interesse her om dette kan være noe for deg. Jeg tenkte å begynne veldig enkelt. Så om du startet forrige uke er du ikke for fersk. :)

Vil bli i videoform med tilhørende tekst her på forumet med muligheter til å stille spørsmå.

*Heise flagg.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gah... Har tatt opp noen greier. Men Movie Maker skal jo selvfølgelig ikke støtte .mov-filer som mitt kamera liker best. Må finne noe som duger, enten av program eller kamera. Å konvertere filer til stadighet tar for lang tid, og er dørgende kjedelig å vente på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.