Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sustain Vs Sustain


GuitarFreak

Anbefalte innlegg

Jeg har en Fernandes sustainer, og har ikke prøvd sustainiacen. Har kikket på noen youtubevideoer, og lest litt før jeg bestemte meg. Leste at sustainiacen støyer litt mer, og etter å ha kikket på demoene, mener jeg å huske at luden/effekten var veldig lik. Siden jeg hadde lyst på en Strat, ble det en Retrorocket II. Gitaren var OK, bortsett fra litt "skarpe bånd", som ble filt med med en keramisk fil.

I tillegg til sustainersystemet, låter gitaren som en stratocaster, noe jeg synes er helt flott. Jeg er veldig godt fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du tar de to med pris i beregningen... jackson DK2S kan jeg skaffe ny til 5500 kr... det er (etter det jeg husker) ca. halve prisen av en fernandez... tror ikke jeg vil begykke å spikke i ibanezen for å fikse sustainer på den...

Endret av GuitarFreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte vel litt over fem for Fernandesen min, ny. Da jeg sjekket, kostet vel "kitet" rundt tre fem fra norsk forhandler, og gitaren kostet bare et par lapper til, så da klinte jeg til med hele gitaren. Husker ikke helt prisen på gitaren, men det dobbelte var det ikke snakk om.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte vel litt over fem for Fernandesen min, ny. Da jeg sjekket, kostet vel "kitet" rundt tre fem fra norsk forhandler, og gitaren kostet bare et par lapper til, så da klinte jeg til med hele gitaren. Husker ikke helt prisen på gitaren, men det dobbelte var det ikke snakk om.

den du har er en retrorocket pro? hos Lydkilden står den med en pris på 7795...

og er det ikke forskjellige sustainere? jeg vil ha med både natural mode og harmonic mode... kanskje også mix mode.. men den er ikke sååå viktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.