Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender/ Warmoth Prosjekt


Anbefalte innlegg

Hadde før hacking en topic ang. et fender/warmoth prosjekt. Hadde veldig store planer.

Dette var en av de

nystrat.jpg

Men siden jeg ikke orker med noe mer lakkering, så skulle den bli slik.

STRATOBLACK.jpg

DSC00855.jpg

Har fått tilbake fjøla fra PK gitar i Kristiansund, så nå kan jeg fortsette.

Gitaren består av en fender kropp, med en wizard warmoth hals. Alt kjøp på ebay. På hardware fronten har jeg lockingtuners fra planet waves, og hadde Gotoh Wilkinson.

framobiltelefon023.jpg

Kastet Wilkinson i søppla

og renset min gamle floyd rose.

framobiltelefon039.jpg

Fikk freset ut ny plass til Floyden

DSC00201.jpg

Fikk på ruller nøtta :lol:

DSC00206.jpg

høvlet litt av på baksiden

DSC00203-1.jpg

Mangler bare å montere inn resten

DSC00204.jpg

Endret av valen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at du hadde gravd to hull til Wilkinson tremmen på egenhånd. Er det noe man bør være obs på før man bare driller i vei to hull på kroppen til å feste

en 2-point tremolo? Kan den minste unøyaktighet resultere i total fiasko?

Funderer på om det er verdt å ta risikoen med mine ustø hender framfor å få en proff til å drille ut to enkle hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at du hadde gravd to hull til Wilkinson tremmen på egenhånd. Er det noe man bør være obs på før man bare driller i vei to hull på kroppen til å feste

en 2-point tremolo? Kan den minste unøyaktighet resultere i total fiasko?

Funderer på om det er verdt å ta risikoen med mine ustø hender framfor å få en proff til å drille ut to enkle hull.

Jeg jobbet litt med ræva først her vet du. Det du ser er hull etter en floyd rose som jeg tettet igjen etter den tidligere eieren, for så å bore nye hull til wilkinson, for så å finne ut at jeg ville ha floyd i stede. Go figure :lol: Når det gjelder drillingen, så var ikke det noe problem. Brukte bigsby tremolo metoden. Men jeg tror du får lastet ned plasserings tegninger til forskjellige tremoloer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da fikk jeg kastet inn en Dimarzio steve i bridge, og PAF pro i neck. Hadde en orginal rg 570 mid liggende, å gledet meg som en unge til å prøve. Men ikke en lyd. Kom på at jeg hadde monter en switch som var ødelagt. Så nå er det bare å vente på at jeg skal klare å dra meg ned til den lokale å kjøpe meg en nyen.Dette er lettspilt plank.

DSC00217.jpg

PS: GummiTZ. Regner med at du forsto at mockupene ikke var lagd med windows paint. Husker ibare ikke navnet på siden jeg lagde de på

Endret av valen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette passer meg utmerket, da jeg trenger 20 litt store bilder av forskjellige gitarer før sommeren..

Fiklet litt rundt om kring, men fant det ikke ut i farten. Er det mulig å få lastet ned de bildene i litt stort format? Trenger kroppene i oppunder naturlig størrelse.

Går ikke det under noe save print på "pjutern" + noe redigering på print??? Har ikke peil, men mener å huske at noe har pratet om det?

Endret av valen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.