Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Folk Som Ikke Kan Spille + Dyrt Utstyr = Smerte


Anbefalte innlegg

Folk får bruke pengene sine på hva de vil, men de går glipp av gleden med å drømme om bedre utstyr og forhåpentligvis ha råd til å kjøpe det en dag.

Hvis den gleden er så viktig for deg, har jeg et forslag til deg. Hvis du er forelsket i en søt hyggelig jente, så ikke sats på henne. Velg deg heller en du er mindre forelsket i og som ikke er så søt og hyggelig, da går du ikke glipp av gleden av å drømme om en bedre dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis den gleden er så viktig for deg, har jeg et forslag til deg. Hvis du er forelsket i en søt hyggelig jente, så ikke sats på henne. Velg deg heller en du er mindre forelsket i og som ikke er så søt og hyggelig, da går du ikke glipp av gleden av å drømme om en bedre dame.

Herlig sammenlikning :lol: Sant, though.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den gleden er så viktig for deg, har jeg et forslag til deg. Hvis du er forelsket i en søt hyggelig jente, så ikke sats på henne. Velg deg heller en du er mindre forelsket i og som ikke er så søt og hyggelig, da går du ikke glipp av gleden av å drømme om en bedre dame.

Beste jeg har lest på lenge... Ha ha ha... Keep up the good work... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nå har jeg bare sett de videoene som er postet her, men det jeg tenker er at dette MÅ være på kødd. Fyren sitter på utstyr som koster hundrevis tusenlapper. De gitarene han bruker i de to videoene koster minst 30000 kr stykket og herbert'n og kabinettet er jo et kapittel for seg selv i den sammenhengen.

Hvis dette ikke er tilfellet så....huff,

Det prøver å si er vel at jeg har vanskelig for tro på dette, og hvis man søker oppmerksomhet vil jeg tro at det er enklere å få det på denne måten ^_^

Greit nok at du ikke høres en døyt bedre ut med det beste ustyret i verden om du ikke er god å spille.

MEN... Om du nå har spenn nok til å kjøpe de feteste gitarene, ampene, strengene og kablene plus de råeste boutique pedalene og boksene,

så hvorfor ikke liksom? Som han over sa, du trenger ikke å være verdens beste sjåfør for å kjøpe sportsbil. Har du råd og lyst så er det vel ett fett hvor flink du er å kjøre liksom. Er jo bare sjalusi som er drivkraften bak slike tråder og de er en skikkelig uting.

Fra første dag jeg begynte å spille ønska jeg med en les paul custom. Kunne jo såvidt spille tom dooley da, men om jeg hadde hatt 30k til overs så hadde jeg hatt en slik fra dag 1:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den gleden er så viktig for deg, har jeg et forslag til deg. Hvis du er forelsket i en søt hyggelig jente, så ikke sats på henne. Velg deg heller en du er mindre forelsket i og som ikke er så søt og hyggelig, da går du ikke glipp av gleden av å drømme om en bedre dame.

Hahahahahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den gleden er så viktig for deg, har jeg et forslag til deg. Hvis du er forelsket i en søt hyggelig jente, så ikke sats på henne. Velg deg heller en du er mindre forelsket i og som ikke er så søt og hyggelig, da går du ikke glipp av gleden av å drømme om en bedre dame.

HA ha, forsto hvor dumt det nå høres ut.

Endret av Y42C
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den gleden er så viktig for deg, har jeg et forslag til deg. Hvis du er forelsket i en søt hyggelig jente, så ikke sats på henne. Velg deg heller en du er mindre forelsket i og som ikke er så søt og hyggelig, da går du ikke glipp av gleden av å drømme om en bedre dame.

Morsomt at du drar frem akkurat damer når det gjelder å betale for noe?

Hvis du er interessert i den dyreste dama i Skippergata, har du sannsynligvis ikke ferdigheter til å spille på henne likevel, så sats heller på en fra Ni¤%a, masse moro for pengene, og skal du bare bruke henne hjemme, og sammen med noen kamerater av og til, er hun mer enn bra nok!! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I en alder av 12 begynte jeg med kassegitar.

Deretter kjøpte jeg meg selv en elektrisk til bursdagen min da jeg ble 15.

I en alder av 18 har jeg nå fått meg en Gibson LP Standard. Og får ikke maks lyd fordi jeg har en Roland Cube 30.

Enda har jeg ikke nådd nivået til noen av de i disse videoene rent pengemessig.

Man begynner ikke med utstyr til 20.000 :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg (som jeg ikke mener er bortskjemt) startet med utstyr til 10.000,-

10000.. 20000... er ikke så mye lengre for ungdom i dagens samfunn. Noen kaster sikkert lett vekk 10000-20000 på en datamaskin, og det kan da nesten ikke være noe annet som synker mer i pris enn det. En får kansje brukbart/bra utstyr til 10000, om dere regner det som dyrt.. men når det er snakk om instrumenter så syns ikke jeg det. Ikke at jeg har råd til noe sånt til daglig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.