Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Alembic (Stratoblaster) Booster Replica


Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Gjorde et raskt søk på GGG på google siden dette ser litt interresant ut... resultat som første visning: German Goo Girls :lol: tror jeg lar vær å klikke der :P

Tror vi prøver General Guitar Gadgets istedet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratoblaster kretsen var normalt innstallert i gitaren hvor man benyttet et annet deksel for jack kontakten.

Som man ser sniker printkortet fra GGG seg lett inn i den orginale posisjonen om man ønsker det.

stratoblaster-strat.jpg

Gitarkroppen avbildet skal bli farget som et møbel og få mintgrønn plast. Vurderer faktisk benytte

terasseolje som ble til overs etter årests freshup av uteplassen. Men det får vi spare til en annen tråd :)

Endret av huskerikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du få kledd gitaren med plast?

Har sett utrykket 'Dress up my old strat". Har kommet til at man da som regel mener at dem bytter plekterbrett, pickup kover, knapper etc for å gi gitaren et et nytt utseende. Jeg venter på et 62' 3 lags plekterbrett jeg hadde tenkt å motere kovere og knapper med aged krem farge. Men nå ser det ut som jeg ikke kan bytte cover på Lace Sensor pickupene så jeg vet ikke helt hvordan det prosjektet ender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte, siden jeg har to liter epoxyplast stående, sånn som lager en kjempetykk blank hinne. Importert fra USA, til en helt avsindig pris. Trodde kanskje det var noe slikt du skulle benytte deg av

http://www.eti-usa.com/consum/envtex/envlite.htm

Jeg har ikke sett dette spesialproduktet tidligere. Men jeg jobbet et sted hvor vi laget våre egne spesial oppevaringskasser ved å tømme/male på epoxy på vanlige pappkartonger for å forterke dem. Man kunne gjøre mange artige og kreative design og løsninger med slike giftstoffer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.