Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

problemer med stemming av E6


kylling

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er mange forskjellige merker som har den størrelsen som heter LTHB, ikke bare en bestemt type.

Når jeg bytter strenger på min gitar, så stemmer jeg den til standard og bender 4-5 ganger på hver streng og stemmer på nytt hele tiden.

Det gjør at de setter seg fortere på gitaren og blir på en måte stabile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt disse, og hvilke merker har man å velge mellom? =)

Jeg kjøpte mine på Myhrbraaten

Ernie Ball har (disse fikk jeg på Myhrbraaten)

vet også at Rotosound har Rotoblues som er samme tykkelse, men disse er omtrent umulige å finne i Norge, må mest sannsynlig shippes til Norge fra ett eller annet sted. Skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg fant ingen som solgte disse i Norge.

EDIT: Typo ;P

Endret av Silverfox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D'Addario XL i LTHB-tykkelse er ihvertfall greie å få tak i. Men vil anbefale GHS (TNT Boomers) eller Dean Markley Blue Steel :)

Kjøpte en 6-pakning med GHS TNT Boomers fra ebay og betalte under 200 inkludert alt. Det er bare såvidt over 30 spenn for et sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig spennende ut. Tror nesten jeg må teste et sett.

Og så vil jeg gjerne se et bilde der AcG spiller på en kondom. Gjerne video, med lyd. Hva slags amp- settings bruker bruker du når du spiller på kondom? Eller er dette en akkustisk sak? Blir det forskjell på lyden hvis det er snakk om konomer med jorbærsmak?

Blir kanskje på grensen av ufinhet, men tipper du gjør bruk av Big Muffen din under framførelsen?

Å, så mange spørsmål!

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.