Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forumspråk


Mytola

Beholde norsk forumspråk, eller bytte til engelsk?  

46 stemmer

  1. 1. Norsk eller engelsk?

    • Norsk
      24
    • Engelsk
      22


Anbefalte innlegg

Som dere sikkert har lagt merke til, har det blitt noen hull i den norske språkpakken i forumet i det siste. Dette skyldes oppdateringer i forumsoftwaren, og at vi må oppdatere den norske språkpakken manuellt. Det jeg lurer på er om folk faktisk synes det er nødvendig med en norsk språkpakke, eller om det går fint med engelsk. Jeg ser jo at de aller fleste bruker norsk, men det er nok mye fordi det er satt på som default. Selv bruker jeg engelsk, da jeg synes en del tekniske begreper og slikt fungerer mye bedre på engelsk.

Det er opp til brukerene å bestemme dette, og derfor har jeg laget denne avstemningen. Skal vi beholde den norske språkpakken, og heller jobbe en del ekstra med å holde den oppdatert, eller skal vi kun bruke den engelske, og dermed ikke måtte bruke så mye tid på det tekniske her på forumet?

Valget er deres! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Hvor får vi switchet over? (kan melde meg frivillig til litt oversetting jeg og forsåvidt.. Bare ikke denne uka..)

Du kan bytte til den engelske selv. Står "Norwegian" nederst til venstre på forumet. Trykk der, og sett den på "English"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi om at kun noen av disse småtingene blir stående på engelsk istedet for norsk? Som "søk", "hjelp" osv....

Da er jo problemet minimalt for oss brukere hvis det blir lettere for driften.

Jeg går for engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi om at kun noen av disse småtingene blir stående på engelsk istedet for norsk? Som "søk", "hjelp" osv....

Da er jo problemet minimalt for oss brukere hvis det blir lettere for driften.

Jeg går for engelsk.

Jepp, det er det vi snakker om. Søk, hjelp, innloggingsinstruksjoner, registreringsinstruksjoner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.