Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Glorocaster- Norges mest glorete Stratocaster


Anbefalte innlegg

Har kikket litt rundt omkring, og funnet ut at "Wolf Ultra strat mod" blir mer enn nok. Sannheten er jo at med så mange muligheter blir forskjellen mellom de forskjellige lydene så liten at man aldri får bruk for alle, men det blir nok denne. Side to på denne linken:

http://www.1728.com/guitar.htm

Det er jo masser annen nyttig info for gitarnerdefiklere der også.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg avlagt den lokale gitarpusheren et lite besøk, og 7 miniswitcher er innkjøpt.. Jeg ante ikke at de kostet 135 kroner stykket! Heldigvis fikk jeg kvantumsrabatt. Det modifiserte dekselet til pluggen/stroben er også på plass, så det går da framover, selv om det tar litt tid.

Da blir det altså slik:

5 miniswitcher til å koble pickups opp i alt for mange forskjellige konfigurasjoner

1 Miniswitch til Strobe- lampen

1 Miniswitch til 2x6 løpelysdioder, 12 LEDS i to forskjellige sløyfer.

Dette kommer til å lyse som et juletre på syre!

post-3956-1218572125_thumb.jpg

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg er helt ny her på forumet og har derfor ikke fått fulgt med dette prosjektet i sanntid fra start, men har lest over innleggene flere ganger og etterhvert forstått hva dette er... Jada, må bare innrømme at jeg ikke tok det helt seriøst i starten... og er litt usikker på hvor seriøst det er meningen at det skal være også på en måte. Men saken er jo den at det ligger en hel del arbeid i det, og spillbarheten på instrumentet blir nok helt sikkert god som gull!! Derfor heier jeg på og gleder meg til neste oppdatering, og poster dessuten gjerne et lite innlegg sånn bare for at du skal forstå at vi sitter her spent og venter... og at du derfor ikke kan snike deg unna med ugjort prosjekt nå... :lol:

Snakk om galskap... eller kanskje bedre: Snakk om HERLIG galskap!!!!!

Lykke til i alle fall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, koselig at dere venter på en oppdatering. Problemet er vel at jeg har startet opp på flere prosjekter samtidig, jeg har en Tele som snart er ferdig, og en Strat til..

Jeg driver og lurer på om dagen hvordan jeg skal få inn de andre seks LED- lysene uten å måtte ødelegge kroppen helt. Trodde det skulle bli fin plass langs pickupene, med det blir det ikke. Derfor er jeg litt i tvil hvor jeg skal plassere løpelyssett nummer to. Jeg lurer på om jeg rett og slett skal droppe det i første omgang, og så heller få avsluttet hele prosjektet. Det er jo både strobe og løpelys på plass, det er bare snakk om et partre kvelder med skruing, og så er jeg i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har holdt på litt, men det er så lite at jeg sparer opp litt til en litt større post. Blir litt stusslig å poste det lille jeg har gjort, selv om det er ganske mye prøveplassering og tankevirksomhet bak de valgene jeg har gjort.. Gi meg noen få dager til. Har kanskje litt tid mot slutten av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får den nok ikke, men kanskje tre Disney- figurer, selvsagt med blinkende LEDs. Skal en speilkule gi noen effekt, må den belyses, og det kan bli vanskelig. Jobber med saken, og en liten oppdatering kan kanskje, med strek under kanskje, forventes i løpet av helgen. Ting tar tid, og jeg har litt for mye å gjøre om dagen. I dag, for eksempel, har jeg vært på jobb i tolv timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.