Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nok en tråd om å kjøpe gitar på nettet.


Stein-Ove

Anbefalte innlegg

Du må huske å sjekke shipping info.. " National Music Supply, Inc. ships items to the lower 48 USA states via FedEx Ground only. Sorry, but we cannot send products to Hawaii, Alaska, PO Box or to international, Canadian, Puerto Rico, or military destinations."

Desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg der for og se om jeg kunne bestille og det virket ikke som at det var noe problem, fikk til og med forvarlg for østfold så ser ingen grunn til at ikke skal funke :mellow:

Endret av tope2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det jeg prøvde bare og kjøpe et plekter for og se om det funket og jeg kom fint igjenom hele shipping prossesen, og rett videre til paypal så jeg vet ikke med det virket som for meg at det funker kan jo hende man får beskjed i ettertid at det ikke går da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det jeg prøvde bare og kjøpe et plekter for og se om det funket og jeg kom fint igjenom hele shipping prossesen, og rett videre til paypal så jeg vet ikke med det virket som for meg at det funker kan jo hende man får beskjed i ettertid at det ikke går da!!!

Sant det.. Jeg sendte hvertfall mail nå og spurte om cab's var mulig å sende internasjonalt selvom det står at de ikke kan gjøre det.. Får vell svar i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at frakt kan ordnes om man tar kontakt. Kan jo uansett bruke jetcarrier... Syntes bare at prisene virket så utrolig bra. Men det er altså ingen som reagerer på dette?

Er vel ikke noen EKSTREMT lave priser det der? Husk at det jo koster mer når du har frakt og moms på toppen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at frakt kan ordnes om man tar kontakt. Kan jo uansett bruke jetcarrier... Syntes bare at prisene virket så utrolig bra. Men det er altså ingen som reagerer på dette?

Er vel ikke noen EKSTREMT lave priser det der? Husk at det jo koster mer når du har frakt og moms på toppen også.

Helt, helt normale priser. Du finner de samme prisene på stort sett alle slik nettbutikker av det kaliberet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.