Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Grohl


Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Kjøpte kassegitar av Grohl. Ble opplyst om en feil med gitaren, og når en av gutta i den lokale musikksjappa som skulle reparere feilen mente det var mer alvorlig enn som så viste Grohl godt initiativ til å ordne en løsning. Imidlertid viste det seg at det ikke var noe større problem enn først antatt når gitardoktoren så på den.

Uansett, ingenting å utsette på Grohl for min del. Når jeg glemte å opplyse om at alt var i sin skjønneste orden tok han også kontakt på eget initiativ for å forhøre seg om hvordan ting hadde gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

kjøpte en vintage Laney Klipp 60 av mannen. hyggelig og veldig hjelpsom selger. han kjørte til og med forsterkeren til øvingslokalet mitt for å teste den. i første omgang trodde vi begge to at vi hørte en ulyd. han tok den med igjen for å så teste den med et annet kabinett, denne gangen uten ulyd. det ble innkjøp med forbehold om at hvis det fortsatt skulle være en ulyd i forsterken jeg skulle få refundert pengene. nå har forsterkeren blitt testet med flere kabinetter og alt funker som det skal. tommel opp for en selger som bryr seg!

Endret av pataphysicien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Jag solgte en boostpedal till Grohl. Han dök upp hemma hos mig när han sa att han skulle och han var trevlig. Han fick pedalen med på testing så han testade den och satte därefter över pengar till mig. En väldigt smidig och trevlig handel, jag har ingenting att klaga på. Kan varmt anbefallas :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.