Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Retningslinjer og introduksjon til Feedback-forumet!


Anbefalte innlegg

Dette er Gitarnorge sitt nye feedback-forum, hvor du kan poste feedback til forummedlemmer du har handlet med. Målet med forumet er å gjøre kjøp og salg-forumet vårt sikrere, og å gjøre det enklere for medlemmene våre å få en oversikt over hvem som har handlet med hvem, og hvor fornøyde folk er med transaksjonene. Det blir altså litt som systemet som er på eBay, men man må oprette tråder med feedback istedenfor et integrert feedback-system. Brukerene oppfordres til å løse evt. tvister via PM eller privat kommunikasjon FØR man legger igjen feedback.

Jeg ber om at folk samler feedbacken sin i én tråd, og at du sjekker om kjøper/selger du skal gi feedback til allerede har en tråd her i forumet allerede før du opretter en ny en. I dette forumet skal det KUN postes feedback, og det skal ikke forekomme urelevant småsnakk.

Den beste måten å gjøre dette på synes jeg, er at hver bruker opretter en tråd om seg selv, der andre brukere som har handlet med dem poster feedback. Da får vi det oversiktlig, søkbart og greit. Trådtitler skal KUN inneholde brukernavnet ditt, og jeg ber om at man kun opretter tråder dersom man har handlet her på forumet, slik at ikke det blir fylt opp av mange tråder uten feedback i. Har du lyst til å gi feedback til en bruker, og du ikke finner en feedback-tråd på denne brukeren kan du oprette en selv. Uansett skal det ikke være flere tråder om samme bruker.

Er det forvirringer og/eller spørsmål om forumet er det bare å poste det i tråden her. Jeg skal gjøre mitt beste for å holde ting ryddig og oppdatert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.