Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Studieringen for bass


MrWalker

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Gjest Thunder Fingers

Kan vi ta en uke til? Har jobbet en del denne uken etter skolen, og i helgen har håndleddet gitt meg litt problemer, så jeg har ikke fått gjort NOE av det jeg planla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen, Andyfunk!! :)

Ja, det er bare til å spørre! Jeg er nå innom her en gang iblant jeg, også, selv om tid ikke akkurat er det jeg har aller mest av! *hehe*

Og det er heller ikke noe problem å ta en uke til på dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Thunder Fingers

Ja, til en viss grad, kommer meg gjennom det, men det tar litt tid (Jeg er litt for slapp med tiden jeg gir det, men merker faktisk at det går litt bedre gang for gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK :)

Jeg skal forsøke å få tid til å lage en ny runde i løpet av helga. Har vært litt travelt opptatt med hussalg, så har vært vanskelig å finne tid. Men nå er huset solgt og den biten i boks, så da kan jeg puste litt lettere igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Andy!!!

Hvor har du kjøpt? Det er ganske hot her i boligmarkedet for tiden, håper dere slapp fra det med livet i behold! :)

Joda, vi har kjøpt nytt hus, også. Det ligger noen hundre meter herfra, så nå har jeg gått til anskaffelse av ny stor tilhenger og satser på å flytte selv. Blir mye bæring... men det får gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en leilighet i fyllingsdalen, så blir det vel hus om noen år en eller annen plass vil jeg tro :) Er midt imellom jobber nå, så det er jo litt avhengig av hvor en får jobb :)

Hvor kjøpte du? Visste du forresten at flytting er det som er mest stressende på oss mennesker? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange grunner til at vi valgte å bli boende der vi er. Lang historie. Har kjøpt meg en god bil til å pendle med så det går greit. :) Kjører til og fra Sandsli hver dag, så det blir noen timer i bilen i løpet av et år. Men klager ikke. Hadde fort brukt like lang tid til og fra jobb om jeg hadde bodd andre steder, så... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.