Gå til innhold
Wylde Thing

ny customlakkert gitar

Anbefalte innlegg

fikk en kompis som er billakkerer til å teste talentet på gitaren, han fekk frie tøyler og dette blei resultatet, grunnen til at den ble som den ble er at dattera mi sa at gult og hode skaller er kult., jaja, blei fett uansett synes eg;)n600501202_1226711_1142.jpg

n600501202_1226712_1455.jpg

n600501202_1226714_2062.jpg

her e strengene kome på og:)

n600501202_1226717_3541.jpg

hellraiser og yamaha side om side, ja ja. hehe

n600501202_1226719_4110.jpg

n600501202_1226720_4396.jpg

n600501202_1226721_4696.jpg

kom med ros og ris til mannen med design, jeg driter blankt i om dere synes gult er stygt. :lol: svart og gult er dritkult!!! :ninja:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempestilig, synes jeg. Det er helt klart laget av en proff, ut fra det man kan se fra bildene.

Skal jeg være superstreng, så synes jeg kanskje at han kunne ha jobbet litt mer med formen med de sorte "flikene/ flammene" på oppsiden av gitaren, da det ser ut som de ikke flyter helt. Litt kjapp maskering, kanskje? Men for all del, lekkert, og en veldig spesiell gitar. Gratulerer. Hodeskallen er jo helt knall!

Hvordan er det gjort? Gult først, så sort, og evt. klarlakk på toppen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig med castor. Kjempestilig. Selv synes jeg svart og gult er så kult man kan få det. Omtrent, svart og rosa og svart og orange er kulere :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, morsom gitar. Selv synes jeg at det dødningehodet kunne man spart seg for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo meget tøft, men hadde jeg hatt valget så hadde jeg satset på noe slags kamelonfarge.. Hadde kansje blitt dyrt men.. ^_^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakkereren mangla dessverre plekterbrettet under lakkering så han visste ikkje om korleis stripene blei i forhold til plekterbrettet, var berre eit prosjekt for morro skyld og er godt nøgd med resultatet:)

er lakka gul fyrst ja, så svart og deretter klarlakk:) ha dessverre ikkje fått prøvd lyden endå for jacken er gåren. skal kjøpa ny i måro, då får eg høyre om seymore duncan sh-8 kan redde denne billige gitaren:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall tøff lakkering. Personlig ville jeg ha tatt head stokken samtidig

Endret av valen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy søren den ble jammen ganske tøff altså! Hvilken modell er det? Den har sånn RGZ-pickguard! Fy søren så tøft! :ninja: :ninja: :ninja:

Edit: det er en RGZ-112 tror jeg?

Endret av HvitRavn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.