Gå til innhold
elros

Ansgar Gospel Singers

Anbefalte innlegg

Ja, vi har vært i studio igjen. CDen er ferdig og lydklipp kan høres her. Du kan faktisk også finne lydklipp fra fjorårets CD innspilling også, lenger nede på samme siden.

Her er noen bilder fra studio.

Jeg spiller altså bass på denne greia. Jeg brukte min Benavente fretless 6-strenger og min Surine fretta 6-strenger, begge gjennom min Roland V-Bass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke mye vi fikk høre av hver sang gitt... Vel, høres jo ikke ille ut akkurat, men jeg kunne tenkt meg å hørt noe der bassen var i fokus etter å ha lest om det meget imponerende utstyret du besitter...

(Da jeg dessuten er selveste Antikrist føler jeg meg litt ille til mote når jeg hører denne musikken.... (men det er mitt problem, ikke ditt ^_^ ))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, når sant skal sies så er ikke bassen spesielt mye i fokus generelt på denne platen, og jeg kommer ikke på noe sted hvor bassen stikker seg mer ut enn her.....

muligens på slutt-vampen på noen av låtene, da. Der frir vi oss opp en del og spiller mer tull og tøys. Jeg kan se om jeg finner noe, og legge det ut.

Tingen er at når vi har et så stort band så er arrangemangene ganske stramme, hver av oss må holde seg til sitt, det er ikke så mye plass til å stikke seg frem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt. Det har jeg full forståelse for ^_^

Men skulle det dukke opp noen fine bassklipp med elros i fokus, sitter jeg klar :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Well

jeg har lagt ut et lite klipp til, denne gangen muligens med litt mer fremtredende bass i lydbildet.

her er en direkte lenke til mp3 filen.

Det er fra en av de mange vamp avslutningene.... koret repeterer en frase og solisten improviserer over det, mens kompet flipper ut mer eller mindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes bra ut det der ja ^_^

Innser at "sitter klar" var å ta i litt, i og med at det tok 20 dager før jeg reagerte.... ja ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.