Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Allsidig musikksmak?


causeofdeath

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har veldig allsidig musikksmak. med hovedvekt på alternativ rock, god og bra laget pop, noe metal/metal-ligende, jazz (da hovedsaklig solo-jazz eller mindre ensambler, er ingen stor storbandfan), klassisk musikk (liker hovedsaklig noe wienerklassisk, men syns gjerne romantikken er en veldig mye mer variert periode, særlig senromantikk og endel nasjonalromantikk er veldig fett.), jeg var veldig into elektronika/house, men er drittlei. ( herregud, the french touch del 2 gikk til helevet like fort og på akkurat samme måte som nr 1 imo) jeg liker noen hiphop-låter, men kan telle de på to hender og lar de gå under pop-kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hører mest på funk, men hører på mye annet også. Soul, jazz, fusion, pop (stort sett litt eldre), rock (type klassisk, småhard, noe prog, funk-rock, funk-metal), noe utvanna hiphop (f.eks. Snoop Dogg's låt Cool er ålreit, men lenger enn det går jeg ikke), new age, disco (så lenge den er laget av funkband), blues. Artistmessig spriker det i alle retninger (jeg ville nok virka mer allsidig om jeg hadde ramsa opp ymse navn jeg hører på), innenfor hver genre hører jeg på artister som har lite eller ingenting med hverandre å gjøre. Generelt liker jeg musikk som er laget med flere instrumenter, + 80-tallet som var delvis kult til tross for at alt var synth. Moderne R&B og hiphop får jeg vondt i hodet av (bokstavelig talt)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

1_anwar_ajmi.png

Eller så kan vi gjøre sånn her:

Rock (fra 60-70-tallet, og noe grunge osv. fra tidlig 90-tall)

Black metal (fra 80- til tidlig 90-tall, og "undergrundsband" fra whenever)

Blues

Jrock

Liker vel også litt punk og death/thrash metal, men da er det stort sett bare noen få band, mens jeg stort sett ikke liker resten av banda som komme innenfor sjangeren.

Det blir derimot lite representativt da det er veldig få sjangre hvor jeg ikke liker noen band i det hele tatt. Det eneste jeg kan si jeg ikke liker er danseband, listepop og metal som "ikke er tung".

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er ganske allsidig vil jeg påstå.. Hører på alt fra Alan Jackson til Nile.. Ikke så glad i jass.. Men så har jeg kanskje ikke hørt så mye av det heller.

Hater såkalt listepop! Det er vel kanskje mest radioen sin skyld.. Siden jeg får det trødd ufrivillig inn i ørene 8 timer hver dag!

Vassensgutane vekker også mørke sider hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.