Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Gitar Dag - Babicz Identity Dreadnought!


Microdomus

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Seriøst bare 3500 på ebay:D

^^Visst! En uke etter nå, og kan simpelthen ikke lovprise denne gitaren nok. Kanon lyd og veldig komfortabel og spille på. He rer en link til han jeg kjøpte av...fikk gitaren en uke etter jeg kjøpte den, samt null avgifter. Bare gå på postkontoret og hente...elsker de pakkene vettu!

Klikk meg for et fint utvalg av Babicz gitarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst bare 3500 på ebay:D

^^Visst! En uke etter nå, og kan simpelthen ikke lovprise denne gitaren nok. Kanon lyd og veldig komfortabel og spille på. He rer en link til han jeg kjøpte av...fikk gitaren en uke etter jeg kjøpte den, samt null avgifter. Bare gå på postkontoret og hente...elsker de pakkene vettu!

Klikk meg for et fint utvalg av Babicz gitarer!

Veldig drøyt tilbud da! Hvor mye betalte du i frakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye betalte du i frakt?

^^100USD, som etter dagens kurs blir vel ca 507NOK. Ikke så værst det!? ;)

Ganske bra det altså;) hehe.. Jeg er midt i et kjøp der jeg velger mellom LP og en MM Silhouett Special (se egen post), så jeg får se an om jeg har råd etterpå;) Jeg har allerede en Furch CR-23 som er jeg drita fornøyd med;) så jeg får se an.. Men så jo utrolig spennende ut.. Er stor PT fan også, så er jo litt den verdien og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ble svært nær din, bare at jeg gikk for Jumbo-modellen. Om det var et godt valg vet jeg ikke ennå, men det får tiden vise.

Cutaway og preamp seff, ble sendt i dag så det gikk raskt, samme selger som du brukte.

Bilder og anmeldelse loves herved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et sterkt behov for en ny akustsk ,da tusen kroners gitar er så kjip å spille på at det frister nesten ikke å ta i den.. Når jeg leser her om denne gitaren blir jeg veldig interresesrt, den er akkuart i prisklassen jeg hadde tenkt. Har sett en del på exotic wood serien til ibanez og den er i samme prisklasse, desuten greier jeg ikke bestemme meg for om den er fin eller ei, men når jeg leser feedback på amazon på ibanezen så sier flesteparten at den ligger lydmessig og spille messig i 6\7000 kr klassen. Vanskelig å bestemme seg, spesielt etter jeg så den svarte spideren... Noen som har noe erfaring med ibanezen og kanskje tilogmed i forhold til spideren....?

Endret av fido007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er modellnummeret på gitaren din?

Hvis jeg husker rett så er modellnummeret DCMH-06E.

Har du lagt på noe særlig av effekter, eller er det for det meste tørr lyd?

Er bandet bestående av deg, deg og deg? Tøffe greier!

Ingen effekter. Har sefølgelig benyttet meg av Eq systemet på gitaren såklart. Så...gitar plugga til mikser, deretter lydkort. Hehe..."Bandet" ja, er bare noe kjapt programmerte trommer, samt Bongoen og en av ESP`ene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.