Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Gitar Dag - Babicz Identity Dreadnought!


Microdomus

Anbefalte innlegg

Fikk den endelig på Tirsdag, så ny gitar dag passer vel egentlig ikke helt. Uansett...Wow! Dette er uten tvil den beste spillemessig, og lydmessige akustiske gitaren jeg har noengang prøvet. Den har og flere unike egenskaper som mulighet til å justere halshøyden(derav strenghøyden) ved å bruke den medfølgende umbrakonøkkelen(tror det skrives sånn?uviktig uansett!). Strengene går også gjennom "stolen", og er festet i en halvsirkel bakerst på gitaren. Dette skaper en utrolig stor og fin lyd. Inkludert var og Ibeam EQ systemet som gir en flott mulighet til å justere lyden/tonen kjappt til ønsket resultat. Denne gitaren er uten tvil verdt pengene, og kan vel anbefale Babicz gitarer på det varmeste!

Spilte inn noen korte og kjappe lydklipp før idag. Det ene er lette harmonier,det andre en gitar enkel spilling, mens det tredje er med "band". Det siste lydklippet er forresten en cover av Porcupine Tree`s Fear of a Blank Planet, som faktisk og er et av de mer kjente brukerene av Babicz gitarer.

Klikk for "Battery - intro"!

Klikk for "I`m the One - riff"!

Klikk for "Fear of a Blank Planet - jam"!

Så...obligatoriske bilder for alle, i alle aldre:

guitar_logo_large.gif

Bilde038.jpg

Bilde035.jpg

Bilde040.jpg

Bilde041.jpg

Bilde046.jpg

Bilde039.jpg

Endret av Microdomus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...men hvordan i helvette har du fått tak i så mye penger?:o stolen gods ;)

Jeg skjønner at det ikke nødvendigvis er helt alvorlig ment, men det er vel litt på grensa å antyde det ;)

Hvis du prioriterer litt kan du stort sett kjøpe hva du vil når du har kommet i fast arbeid, innen rimelighetens grenser selvfølgelig. Microdomus har prioritert rett etter min mening, men for all del, folk som vil svi av tredve tusen i året på røyk må gjerne få gjøre det for min del (sålenge de ikke røyker i nærheten av meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på gitarsamlinga di... temmelig pricy :D digge gitarer :) men hvordan i helvette har du fått tak i så mye penger?:o stolen gods ;)

^^Som Kruneh sier, så handler det vel kun om to ting: En grei jobb som betaler en vel fortjente penger, og prioritering. Jeg gikk i flere år og drømte om alle disse fantastiske gitarene/utsryret jeg ville ha. Så når jeg "endelig" kom meg ut i arbeidslivet, så realiserte jeg hver eneste av de drømmene..og jeg er langt fra ferdig! Tjener gjennomsnittlig greit jeg, men det skader jo sefølgelig heller ikke at kursen er rekord lav.

Endret av Microdomus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengene forsetter ut bak stolen, noe som gjør at vibrasjonen fra strengene sprer seg bedre ut over hele gitar overflaten. Dette skaper da en større lyd/mer lyd. Standard lengde strenger skal visstnok passe, men har ikke skiftet enda så jeg kan forsåvidt ikke bekrefte el. avkrefte dette.

Informative videoer for intresserte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microdomus: Har du ingen amp? Ser bare ikke noen i gearlista di:)

^^Ikke foreløpig. Spiller gjennom effektbrett(Roland VG-88), mixer og deretter lydkort.

Men ikke la det bekymre deg, Triaxis,Simu Class 2:90,TC G-Force samt MESA 4X12 Rectifier kommer til sommeren! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.