Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cort..?


H2H

Anbefalte innlegg

Jeg har en Cort AD-870 akustisk som jeg kjøpte på den lokale sjappa for den nette sum av 2000kr.

Jeg er veldig fornøyd med den. prøvde flere gitarer i 3-4 tusen kroners klassen samtidig, og syns denne var vel så god.

Ahaa.. Så det er ikke noe søppel, rett og slett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle svar jeg har fått på så kort tid! (Ufattelig god service her!) ^_^

Tror nok jeg skal teste noen Cort gitarer på mandag. :lol:

Hvis noen har lyst til å tilføye noe mer, så post i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cort er grei kvalitet til billig penge.

Prøvde Cort gitaren (akkustisk) til en jente i klassen, og den låt faktisk veldig bra til å være så billig.

God klang og dybde. Behagelig å spille på.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Cort AD-noe(akkustisk ja) som kostet 1400kr. Med nye strenger var det en utrolig god gitar, og mye bedre enn mye annet jeg har prøvd i priklassen under 5000kr.

Har egentlig prøvd en del forskjellig billigakkustisk, og det jeg opplever er at det er mye bra ute om dagen. Prøvden en Zephyr akkustisk i den lokale sjappa som han skulle ha 1200kr for, og den låt også veldig bra (den var da strenget opp med skikkelige strenger), faktisk nesten bedre en Cort'en min vil jeg påstå!

Men ja. Cort er utrolig mye gitar for lite penger. Absolutt et godt kjøp synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og en kompis kjøpte cort gitarer i england for noen år siden, jeg kjøpte en cort x-11 custom han kjøpte en akustisk.

x-11 er jeg ganske fornøyd med, men vurderer etterhvert å bytte micer..

Det eneste som var å utsette på den akustiske er at den er ganske tungspilt, men det kan vel ha en sammenheng med den syke strengehøyden.

som nevnt tidligere mye gitar for pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.