Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

metalhead


Anbefalte innlegg

Hei.

Har tenkt på lage en tråd her inne så, here goes!

Hadde en bruker her før forumhacken som het metalhead med rundt 400 poster, men registrerte meg som Dag etterpå....og det er faktisk navnet mitt, om du tror det eller ei :ninja:

Går 2. året på musikklinja ved Atlanten VGS i Kristiansund og fyller 18 i slutten av August.

Planene for fremtiden er for tiden å søke seg inn på lys- og sceneteknikker-utdanningen ved NISS eller LYD/LYS/SCENE ved Toppen FHS i Mosjøen.

Av musikk hører jeg hovedsaklig på metal, men også rock/pop og tidvis blues og jazz.

Noe av det jeg hører på:

Iron Maiden, Megadeth, Opeth, Rush, Arch Enemy, AC/DC, Amulet, Anthrax, Bruce Dickinson, Audioslave, Freak Kitchen, Joe Satriani, Toto, JORN, Pagan's mind, Judas Priest, MUSE, Andy Timmons, Led Zeppelin, KT Tunstall, BigBang, Åge og Sambandet, Nightwish, Nile, Slayer, Steve Vai, Pica Fierce, The Sickening, ++

(kopiert fra facebook, jeg har faktisk et liv) :P

Er veldig sugen på band for tiden, men å finne flinke og greie folk på min alder, som vil spille metal/rock er tydeligvis helt umulig her i byen.

That's me :)

Endret av metalhead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Joda, miljømessig kunne jeg vel ikke funnet en bedre plass å gå på skole :excl:Videoblogg :excl: , men jeg antar at de fleste musikklinjene rundt om i landet har litt "spesielle" miljø. Nivåmessig er vi vel kanskje ikke den beste. Ikke det at vi ikke har flinke folk her heller, men musikklinja i Kristiansund har slitt med undersøking de to siste årene. Derfor er det mange av de som går her som ikke spilte noe instrument før de begynte.

Vi holder til på den mest nedslitte delen av skolen og trives med det :P Likevel hadde det ikke skadd med et litt bedre konsertlokale og kanskje et lite studio :blush:

Hvordan er musikklinja på gjøvik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.